هواوی قابلیتی شبیه به داینامیک آیلند توسعه می دهد

احتمالا هواوی در گوشی های سری نوا ۱۱ از قابلیتی مشابه داینامیک آیلند در آیفون ۱۴ استفاده خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سال گذشته اپل از آیفون ۱۴ با قابلیت داینامیک آیلند رونمایی کرد که در آن حسگرهایی مانند فیس آی دی و دوربین سلفی قرار گرفته بودند. این ویژگی […]

احتمالا هواوی در گوشی های سری نوا ۱۱ از قابلیتی مشابه داینامیک آیلند در آیفون ۱۴ استفاده خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سال گذشته اپل از آیفون ۱۴ با قابلیت داینامیک آیلند رونمایی کرد که در آن حسگرهایی مانند فیس آی دی و دوربین سلفی قرار گرفته بودند.

این ویژگی در بالای نمایشگر علاوه بر قابلیت های گفته شده دارای کارکردهای خلاقانه دیگر نیز هست. به همین دلیل علاقمندان زیادی را به خود جذب کرد. به همین دلیل شرکت هوایی مانند هواوی نیز قصد دارند تا از این قابلیت در گوشی های خود استفاده کنند.

طبق گزارش منتشر شده توسط گیزموچاینا، احتمالا هواوی در گوشی های خانواده نوا ۱۱ نیز از چنین قابلیتی مانند آیفون ۱۴ پرو استفاده خواهد کرد. این شرکت چینی قصد دارد علاوه بر استفاده از بریدگی قرصی شکل در بالای نمایشگر، از سیستم دوربین XMAGE نیز در این سری از گوشی ها استفاده خواهد کرد. احتمالا عملکرد تصویربرداری این سیستم در نوا ۱۱ بهبود می یابد. شایعات مختلفی مبنی بر شباهت عملکرد این سیستم با داینامیک آیلند اپل منتشر شده است.

در حال حاضر جزئیات بیشتری در این مورد منتشر نشده است و مشخص نیست هواوی با چه روشی از این قابلیت در گوشی ها استفاده می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال