گوشی اقتصادی هواوی به نام Enjoy 20e با دو تراشه مختلف معرفی شد

هواوی از گوشی اقتصادی جدید خود به نام این Enjoy 20e با دو تراشه مختلف رونمایی کرد. در این دو گوشی با توجه به دو تراشه به کار رفته شده از دو رابط کاربری مختلف نیز استفاده می شود.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی هوشمند جدید هوآوی در رده اقتصادی و […]

هواوی از گوشی اقتصادی جدید خود به نام این Enjoy 20e با دو تراشه مختلف رونمایی کرد. در این دو گوشی با توجه به دو تراشه به کار رفته شده از دو رابط کاربری مختلف نیز استفاده می شود.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی هوشمند جدید هوآوی در رده اقتصادی و با نام Enjoy 20e معرفی شد. طبق گزارشی که جی‌اس‌ام آرنا ارائه کرده است دو مدل از این گوشی با دو تراشه مختلف با نام های تراشه هلیو P35 مدیاتک و کرین 710A عرضه می شود.

مدل Enjoy 20e مجهز به کرین 710A از شرکت های سیلیکون و همچنین ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد بود. سیستم عامل آن نیز هارمونی دو است. گوشی دیگر نیز مجهز به چیپست هلیو P35 مدیاتک، ۴ گیگابایت رم و رابط کاربری EMUI 10 است.

 به نظر می‌رسد تنها تفاوت این دو گوشی وجود حسگر اثر انگشت پشت گوشی Enjoy 20e است. این گوشی به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین دوگانه مجهز است. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل که در کنار یک دوربین ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق قرار دارد. دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسل و در بریدگی قطره ای جلوی نمایشگر قرار گرفته است. هواوی برای این دو گوشی قیمتهای ۱۵۵ دلار و ۱۸۵ دلار در نظر گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال