عرضه Enjoy 7 Plus هوآوی 8 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود

اوایل ماه جاری میلادی شرکت هوآوی رسما گوشی Enjoy 7 Plus را معرفی و امروز این شرکت چینی در نهایت زمان ورود آن به بازار را اعلام کرد. عرضه‎ی این گوشی از 8 اردیبهشت‎ماه شروع خواهد شد. فعلا تنها بازار چین آن را دریافت خواهد کرد، اما ممکن است شاهد حضور آن در دیگر کشورها […]

اوایل ماه جاری میلادی شرکت هوآوی رسما گوشی Enjoy 7 Plus را معرفی و امروز این شرکت چینی در نهایت زمان ورود آن به بازار را اعلام کرد. عرضه‎ی این گوشی از 8 اردیبهشت‎ماه شروع خواهد شد. فعلا تنها بازار چین آن را دریافت خواهد کرد، اما ممکن است شاهد حضور آن در دیگر کشورها تحت اسامی دیگر نیز باشیم. روندی که این برند چینی اخیرا برای محصولات خود در پیش گرفته است.

قیمت Enjoy 7 Plus از 1499 یوآن چین (تقریبا 217 دلار) شروع خواهد شد. کاربر با این مقدار هزینه مدل دارای 3 گیگابایت رم با حافظه‎داخلی 32 گیگابایت را دریافت خواهد کرد. برای مدل با 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه‎داخلی نیاز به پرداخت 1699 یوآن چین (246 دلار) است.

دو مدل Enjoy 7 Plus به جز تفاوت‎های بالا در سایر ویژگی‎ها یکسان هستند. این گوشی مجهز به چیپست اسنپ‎دراگون 435 کوالکام است که یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای Cortex-A53 با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز و پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 505 دارد.

سایر مشخصات فنی این گوشی شامل یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 720p با شیشه‎ی محافظ خمیده‎ی 2.5 بعدی، یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی می‎شود. حسگر اثرانگشت در عقب قرار گرفته و باتری بزرگ و 4000 میلی‎آمپرساعتی است. Enjoy 7 Plus در رنگ‎های مشکی، آبی، طلایی، خاکستری، طلایی و نقره‎ای وارد بازار می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال