گوشی Enjoy 7 Plus هوآوی رسما رونمایی شد

هوآوی به روند همیشگی خود برای ارائه‎ی همه نوع گوشی‎هوشمند اندرویدی ادامه می‎دهد. این شرکت پس از معرفی گوشی‎های پرچم‎دار خود یعنی P10 و P10 Plus، مراسم مختلفی برای رونمایی محصولات متنوع دیگر برگزار کرده است. این برند چینی چندین گوشی‎هوشمند جدید میان‎رده تحت نام‎های متفاوت در مناطق مختلف جهان عرضه کرده است. یقینا روز […]

هوآوی به روند همیشگی خود برای ارائه‎ی همه نوع گوشی‎هوشمند اندرویدی ادامه می‎دهد. این شرکت پس از معرفی گوشی‎های پرچم‎دار خود یعنی P10 و P10 Plus، مراسم مختلفی برای رونمایی محصولات متنوع دیگر برگزار کرده است.

این برند چینی چندین گوشی‎هوشمند جدید میان‎رده تحت نام‎های متفاوت در مناطق مختلف جهان عرضه کرده است. یقینا روز به روز نگاه به مشخصات یک محصول از این شرکت و اعلام نام آن سخت‎تر و سخت‎تر می‎شود.

آخرین عضو خانواده‎ی محصولات هوآوی گوشی Enjoy 7 Plus، یک دستگاه میان‎رده مجهز به سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0 است. این گوشی به تازگی در کشور چین به قیمت 230 دلار معرفی شده است.

بدون شک هوآوی این گوشی را وارد بازار کشورهای دیگر، البته تحت نام دیگری، عرضه خواهد کرد.

از نظر مشخصات فنی این گوشی مجهز به چیپست اسنپ‎دراگون 435 کوالکام، به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‎داخلی است. در پنل پشتی یک دوربین 12 مگاپیکسلی با فلاش ال‎ای‎دی و هم‎چنین یک حسگر اثرانگشت دیده می‎شود. علاوه بر این، هوآوی یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در نمای جلویی این گوشی قرار داده است.

گوشی Huawei Enjoy 7 Plus مجهز به یک نمایشگر بزرگ 5.5 اینچی با رزولوشن اچ‎دی (720p) و باتری با گنجایش 4000 میلی‎آمپرساعت است. گوشی از فلز (احتمالا آلومینیوم) ساخته شده است و به رنگ سفید وارد بازار خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال