هواوی یک پتنت جدید با نمایشگر سه گانه ثبت کرد

پتنت جدید هواوی که اخیرا به ثبت رسیده است یک گوشی هوشمند تاشو با نمایشگر سه گانه را نشان می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پتنت منتشر شده توسط دفتر مالکیت معنوی چین مربوط به هواوی یک گوشی هوشمند تاشو جدید را نشان می دهد که دارای نمایشگر سه گانه و […]

پتنت جدید هواوی که اخیرا به ثبت رسیده است یک گوشی هوشمند تاشو با نمایشگر سه گانه را نشان می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پتنت منتشر شده توسط دفتر مالکیت معنوی چین مربوط به هواوی یک گوشی هوشمند تاشو جدید را نشان می دهد که دارای نمایشگر سه گانه و طراحی منحصر بفرد است. طبق گزارش منتشر شده توسط هوآوی سنترال، همراه با پتنت نموداری به ثبت رسیده که نشان می دهد متعلق به یک گوشی تاشو با نمایشگر سه گانه است. در این گوشی دو لولا قرار دارد که یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ است.

محل قرارگیری این دو لولا بین محفظه دوم و قیمت متحرک دوم و مجموعه لولای دوم است. بدین ترتیب محفظه دوم و سوم در زمان تاشدن لولای دوم خم نمی شوند. پتنت جدید هواوی نشان دهنده کاربردی بودن فرم فکتورهای متفاوت گوشی تاشو است. پیش از این نیز TCL یک گوشی تاشو با نمایشگر سه گانه تولید کرده بود که ضخامت بیش از اندازه آن مانع از کاربردی شدن آن شده بود.

در صورتی که پتنت مذکور به دستگاه الکترونیکی تبدیل شود نمایشگرهای آن باید به ترتیب خم شود تا اجزای آن بصورت نرم تا شوند و عمر قطعات افزایش یابد.

هنوز هواوی خبری مبنی بر تولید گوشی تاشو با نمایشگر یه گانه منتشر نکرده است. بنابراین می توان نتیجه گرفت این پتنت تنها به عنوان نوعی تحقیق منتشر شده است. اما احتمال دارد در آینده دستگاهی مبتنی بر آن نیز ساخته شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال