شرکت هوآوی فناوری شارژ سریع Super Charge خود را به ثبت رساند

سال گذشته شرکت هوآوی یک فناوری شارژ سریع آزمایشی را به نمایش گذاشت که موفق شد در عرض 5 دقیقه میزان شارژ یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‎آمپر به 50 درصد افزایش دهد! به دنبال آن، این شرکت حالا در اتحادیه‎ی اروپا درخواست ثبت یک علامت تجاری را برای فناوری کرده است که اسم آن را […]

سال گذشته شرکت هوآوی یک فناوری شارژ سریع آزمایشی را به نمایش گذاشت که موفق شد در عرض 5 دقیقه میزان شارژ یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‎آمپر به 50 درصد افزایش دهد! به دنبال آن، این شرکت حالا در اتحادیه‎ی اروپا درخواست ثبت یک علامت تجاری را برای فناوری کرده است که اسم آن را Super Charge گذاشته است که به احتمال زیاد نام تجاری فناوری شارژ سریع هوآوی خواهد بود.

زمان‎بندی به نحوی است که احتمال این وجود دارد شاهد استفاده از فناوری شارژ سریع در گوشی Mate 9 هوآوی باشیم که انتظار می‎رود در ماه بعد طی نمایشگاه IFA 2016 معرفی شود. با آن‎که سایر شرکت‎ها به وفور دارای فناوری‎های شارژ سریع هستند، نظیر فناوری شارژ سریع Dash Charge شرکت وان‎پلاس، VOOC، Quick Charge 3.0, PumpExpress, TurboPower و به ترتیب موارد دیگر، فناوری شارژ شرکت هوآوی به نوعی متمایز است چون برخلاف سایرین که می‎توانند به باتری لطمه بزنند، این کار را انجام نمی‎دهد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/NteWx[/aparat]

در بین یادداشت‎هایی که در مورد این فناوری در سال گذشته مطرح شده بود این گفته به چشم می‎خورد:

شرکت هوآوی ادعا می‎کند که این روش جدید طراحی باتری تاثیری بر روی عمر باتری نخواهد داشت. امکان به دست آوردن میزان سرعت شارژ با استفاده از هکتومترهایی (صدمتر سنج‎) که به یک مولکول گرافیت در آند متصل شده است، وجود دارد. هوآوی اعلام می‎کند که این امر به عنوان یک “کاتالیزور برای گرفتن و انتقال لیتیوم از بین پیوندهای کربنی” عمل می‎کند.”

معنای این یادداشت به زبان ساده این است که شرکت هوآوی یک فناوری کاملا جدید شارژ باتری را در اختیار دارد و ممکن است شاهد استفاده‎ی تجاری آن با شروع ماه سپتامر میلادی (اواسط شهریورماه) باشیم. با توجه به این‎که سنسورهای دوربین گوشی‎های هوشمند به سطح استاندارد محکم و جدیدی در طی سال اخیر یا کمی قبل از آن دست پیدا کرده‎اند، فناوری‎های شارژ باتری آخرین استاندارد موبایل باقی‎مانده در رقابت برای پیشرفت بیشتر است. فناوری شارژ سریع Super Charge ممکن است همان تغییری باشد که مدت‌ها است منتظر آن هستیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال