هواوی Framework هوش مصنوعی خود را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد

هواوی Framework هوش مصنوعی خود به نام MindSpore را به صورت Opensource درآورد تا بتواند در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد. توسعه دهندگان اکنون می توانند در GitHub و Gitee به این فرم‌ورک دسترسی داشته باشند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از techradar، هواوی با متن باز کردن این […]

هواوی Framework هوش مصنوعی خود به نام MindSpore را به صورت Opensource درآورد تا بتواند در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد. توسعه دهندگان اکنون می توانند در GitHub و Gitee به این فرم‌ورک دسترسی داشته باشند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از techradar، هواوی با متن باز کردن این فریم‌ورک به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا در اپلیکیشن های خود از این هوش مصنوعی استفاده کنند. همانند چیزی که در فریم‌ورک TensorFlow گوگل و PyTorch فیسبوک است. چن لی، محقق ارشد هواوی در مورد این فریم‌ورک می گوید: فریم‌ورک این هوش مصنوعی الگوریتم های خود را به صورت کد در درون خود دارد که توسعه آن را راحت تر و استفاد هاز آن در فناوری ها آسان تر باشد. این فریم‌ورک با کلیه دستگاهها و فضاهای ابری سازگار است و می تواند عملکرد پردازنده های هوش مصنوعی Ascend هواوی را بهبود ببخشد.

در حال حاضر این فریم‌ورک در دانشگاه ادینبورگ، دانشگاه پکینگ و امپریال کالج لندن و استارتاپ رباتیک Milvus حمایت و پشتیبانی می شود. از مزایای این فریم‌ورک استفاده از آن در مدل های پردازش زبان طبیعی با 20 درصد خطوط کمتر کدنویسی است. این موضوع بهره وری این فریم‌ورک را تا 50 درصد افزایش داده است. همچنین هواوی کاربرد آن در پردازنده ها، کارت های گرافیک و حتی واحدهای پردازش عصبی مانند تراشه های هوش مصنوعی Ascend این شرکت را نیز تائید کرده است.

هواوی مدعی است که فریم‌ورک هوش مصنوعی MindSpore برای پردازش اطلاعات می تواند از مدل هایی که پیش از این پردازش شده اند استفاده کند. بدین ترتیب کلیه اطلاعات حساس در مراحل استفاده محافظت شده و مدل های مستحکم تری را خواهیم داشت. پشتیبانی این فریم ورک از رفع اشکال پویا زمان آموزش زمان آموزش در مدل های هوش مصنوعی را نیز کاهش خواهد داد. در حال حاضر اجرای این برنامه به Python 3.7 نیاز دارد و در آینده نیز از ++C پشتیبانی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال