هواوی گوشی‌هوشمند G8 را در اواخر این ماه معرفی خواهد کرد

اگرچه شرکت چینی‌تبار هواوی امروز از گوشی‌هوشمند Mate S خود رسماً رونمایی کرد، اما ظاهراً این شرکت قصد دارد باز هم بر تعداد محصولات معرفی شده امسال خود اضافه کند و هنوز هرچه در چنته دارد را رو نکرده است. به نظر می‌رسد هواوی منتظر است تا کمی آب‌وتاب محصولات معرفی شده در رویداد IFA […]

اگرچه شرکت چینی‌تبار هواوی امروز از گوشی‌هوشمند Mate S خود رسماً رونمایی کرد، اما ظاهراً این شرکت قصد دارد باز هم بر تعداد محصولات معرفی شده امسال خود اضافه کند و هنوز هرچه در چنته دارد را رو نکرده است. به نظر می‌رسد هواوی منتظر است تا کمی آب‌وتاب محصولات معرفی شده در رویداد IFA امسال فروکش کند تا یک گوشی‌هوشمند دیگر موسوم به G8 را معرفی کند که احتمالاً این کار را در اواخر ماه جاری میلادی انجام دهد.

بر اساس گزارشات منتشر شده، هواوی جی 8 پس از معرفی رسمی، به بیشتر بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد که شامل کشورهای انگلستان، اسپانیا، آلمان و ایتالیا خواهد بود. البته طبق معمول کشورهای جنوب شرقی آسیا و استرالیا هم از این محصول هواوی بی‌نصیب نخواهند بود. این گوشی جدید قیمتی در حدود 399 یورو خواهد داشت و در رنگ‌های نقره‌ای تیره، طلایی و سفید عرضه خواهد شد.

در مورد مشخصات سخت‌افزاری انتظار می‌رود هواوی در این گوشی‌هوشمند، از صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی، چیست 64 بیتی و 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 615، حسگر اثرانگشت در پشت دستگاه، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با تثبیت کننده تصویر نوری، دوربین جلو با سنسور 5 مگاپیکسل، 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کند. سیستم‌عامل هواوی جی 8،ی ای اندروید آب‌نبات‌چوبی با رابط کاربری Emotion خواهد بود و این دستگاه از قابلیت دو سیم‌کارت همزمان پشتیبانی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال