گوشی هوشمند G9 Lite و تبلت Mediapad M2 7.0 هوآوی رسما رونمایی شدند

شرکت هوآوی به تازگی از گوشی جدید خود با نام جی 9 لایت به همراه یک تبلت جدید به نام مدیاپد ام7 7.0 به طور رسمی در چین رونمایی به عمل آورده است. گوشی جی9 لایت، نسخه خاصی از پی9 لایت به حساب می‌آید که قرار است در بازارهای شرکت چین به فروش برسد. این […]

شرکت هوآوی به تازگی از گوشی جدید خود با نام جی 9 لایت به همراه یک تبلت جدید به نام مدیاپد ام7 7.0 به طور رسمی در چین رونمایی به عمل آورده است.

گوشی جی9 لایت، نسخه خاصی از پی9 لایت به حساب می‌آید که قرار است در بازارهای شرکت چین به فروش برسد. این گوشی دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی با دقت 1080p می‌باشد. از طرفی این دستگاه به تراشه کیرین 650 شرکت هوآوی مجهز بوده (که شامل هشت هسته پردازشی با فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز در بخش CPU می‌باشد) و سه گیگابایت حافظه RAM نیز آن را همراهی خواهد کرد. این مشخصات فنی را در گوشی دیگری به نام آنر 5 سی هواوی نیز شاهد بوده‌ایم. میزان حافظه داخلی این گوشی برابر با 16 گیگابایت بوده و از قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نیز برخوردار می‌باشد.

gsmarena_001

هوآوی در این گوشی (در بخش پشتی و فوقانی بدنه آن) از یک حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت استفاده کرده است. علاوه بر آن یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی نیز در این بخش واقع شده است. دوربین سلفی این گوشی دارای حسگر 8 مگاپیکسلی بوده و دیافراگمی با مشخصات f/2.0 را نیز به همراه دارد. باتری این گوشی دارای میزان ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت بوده و قابلیت جداسازی  و تعویض توسط کاربر را ندارد. هنوز اطلاعات خاصی در مورد تجهیز این گوشی به فناوری شارژ سریع وجود ندارد اما حدس می‌زنیم این قابلیت در لیست مشخصات فنی این گوشی وجود نداشته باشد.

تبلت MediaPad M2 هواوی قبلا در دو نسخه با نمایشگرهایی به ابعاد 10.1 و 8.0 اینچ به بازارهای فروش عرضه شد. اما این بار شرکت هواوی نسخه کوچکتر 7.0 اینچی آن را نیز مورد رونمایی قرار داده است. تبلت MediaPad M2 7.0 هواوی دارای حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت بوده (برای اولین بار در تبلت‌های شرکت هواوی) و از طرفی از یک نمایشگر با دقت 1080p نیز برخوردار می‌باشد.

میزان ظرفیت باتری این گوشی برابر با 4,360 میلی‌آمپر ساعت می‌باشد. از طرفی این تبلت از تراشه اسنپدراگون 615 کوالکام به همراه سه گیگابایت حافظه RAM استفاده می‌کند. دوربین اصلی این تبلت دارای دقت تصویر 13 مگاپیکسل بوده و از یک فلاش LED نیز برخوردار است. دوربین سلفی آن نیز به حسگری با دقت 5 مگاپیکسل مجهز است.

گوشی جی9 لایت هواوی 260 دلار قیمت داشته و قرار است در نسخه‌های رنگی سفید، طلائی و مشکی به بازارهای فروش عرضه گردد. نسخه 16 گیگابایتی تبلت MediaPad M2 7.0 نیز 245 دلار ارزش‌گذاری شده و برای نسخه 32 گیگابایتی آن نیز می‌بایست 276 دلار پرداخت نمایید. فروش این گوشی به طور رسمی از تاریخ سیزدهم ماه می شروع خواهد شد. اما با این حال می‌توانید همین حالا این محصولات جدید را پیش‌خرید نمایید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال