هواوی از فروش بیش از یک میلیون دستگاه گوشی Mate 8 خبر داد

همان‌طور که احتمالاً اطلاع دارید، آخرین پرچم‌دار شرکت چینی‌تبار هواوی، Mate 8، در اوایل ماه گذشته میلادی به بازارهای کشور چین عرضه شد و برای فروش در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. در همان زمان، گزارشات از استقبال بسیار زیاد کاربران برای خرید این گوشی‌هوشمند حکایت داشتند، به نحوی که گفته می‌شد در بسیاری از فروشگاه‌ها، […]

همان‌طور که احتمالاً اطلاع دارید، آخرین پرچم‌دار شرکت چینی‌تبار هواوی، Mate 8، در اوایل ماه گذشته میلادی به بازارهای کشور چین عرضه شد و برای فروش در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. در همان زمان، گزارشات از استقبال بسیار زیاد کاربران برای خرید این گوشی‌هوشمند حکایت داشتند، به نحوی که گفته می‌شد در بسیاری از فروشگاه‌ها، موجودی آن در همان روز اول عرضه به اتمام رسیده است. این مسئله نشان می‌دهد که این گوشی احتمالاً دستاوردهای خوبی را برای هواوی به ارمغان بیاورد.

حال آخرین گزارشات رسیده، حاکی از آن‌اند که Mate 8 تا این لحظه فروش خوبی را تا این لحظه به همراه داشته است. بر اساس گفته‌های Yu Chengdong، مدیرعامل هواوی، این شرکت موفق شده تاکنون بیش از 1 میلیون دستگاه از این محصول جدید خود را به فروش برساند.

جدا از این که آیا این میزان فروش در حد انتظارات هواوی، پیش از عرضه Mate 8 بوده یا نه، مدیر بخش گوشی‌های هوشمند این شرکت، He Gang اذعان داشته است که هواوی قصد دارد در هر ماه 8 میلیون دستگاه از این پرچم‌دار را تولید کند.

شایان ذکر است که اخیراً غول چینی‌تبار گوشی‌های هوشمند، هواوی، لیست بازارهای بین‌المللی را که برای عرضه Mate 8 در نظر گرفته را اعلام کرده که بر اساس این لیست، هواوی قصد دارد تا در 5 مرحله عرضه محصول جدید خود در بازارهای مذکور را به انجام برساند. گفتنی است علی‌رغم اینکه Mate 8 توانسته است گواهی FCC را در آمریکا اخذ کند، نام این کشور در لیست فوق‌الذکر به چشم نمی‌خورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال