هواوی فروش بخش موبایل این شرکت را تکذیب کرد

هواوی شایعات مبنی بر فروش بخش گوشی هوشمند این شرکت را تکذیب کرد. همچنین روسای این شرکت اعلام کردند احتمالا هواوی همچنان به کار خود در این بازار ادامه خواهد داد. به گزارش  سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی پس از تحریم های اخیر ایالات متحده با مشکلات فراوانی در زمینه تولید و عرضه […]

هواوی شایعات مبنی بر فروش بخش گوشی هوشمند این شرکت را تکذیب کرد. همچنین روسای این شرکت اعلام کردند احتمالا هواوی همچنان به کار خود در این بازار ادامه خواهد داد.

به گزارش  سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی پس از تحریم های اخیر ایالات متحده با مشکلات فراوانی در زمینه تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند روبرو بوده است. این چالش‌ها به زیر مجموعه های دیگر این شرکت نیز که در تولید تراشه فعالیت داشته اند منتقل شده است. به طوری که این شرکت تلاش کرد برخی از این شرکت های زیرمجموعه خود مانند آنر را به یک شرکت مستقل بفروشد. البته پس از آن اعلام کرد دیگر نقشی در برند آنر نخواهد داشت و سهام های این شرکت نیز به طور کامل توسط سران آن فروخته شده است.

 اخیرا نیز شایعاتی مطرح شد که نشان می‌دهد هواوی قصد دارد بخش موبایل خود را نیز بفروشد. این اقدام پیش از این توسط ال‌جی نیز انجام گرفته بود. دلیل خروج ال جی از بازار گجت‌های هوشمند با هوآوی کاملاً متفاوت است و این شرکت هم اکنون با تامین کردن قطعات مختلف از جمله پنل صفحه نمایش همچنان به طور غیر مستقیم در این بازار حضور دارد.

هواوی تلاش دارد تا در بازار گوشی‌های هوشمند با عرضه پرچم‌دارانی با مودم 4G باقی بماند. اما به نظر می‌رسد یک محصول گرانقیمت که فناوری روز در آن به کار نرفته است چندان برای کاربران جالب نخواهد بود. هواوی درکنفرانس خبری اخیر از مشکلات خود در فروش تلفن هوشمند خبر داد. البته مقامات این شرکت تاکید کردند هواوی هیچ گاه بازار گجت‌های هوشمند را ترک نخواهد کرد و با وجود مشکلات فراوان به فعالیت ادامه می‌دهد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال