هواوی تاکنون ۱۰۰ میلیون دستگاه از پرچمداران سری P فروخته است

مدیر ارشد محصولات هواوی با انتشار پستی در وبلاگ چینی کاربران این شرکت اعلام کرد فروش  سری پی گوشی های پرچمدار این شرکت از سال ۲۰۱۲ تاکنون از مرز ۱۰۰ میلیون دستگاه گذشته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی برای اولین بار توسعه گوشی اسند P1 را در سال ۲۰۱۱ آغاز […]

مدیر ارشد محصولات هواوی با انتشار پستی در وبلاگ چینی کاربران این شرکت اعلام کرد فروش  سری پی گوشی های پرچمدار این شرکت از سال ۲۰۱۲ تاکنون از مرز ۱۰۰ میلیون دستگاه گذشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی برای اولین بار توسعه گوشی اسند P1 را در سال ۲۰۱۱ آغاز کرد. پس از مدت طولانی تحقیق و توسعه در ژانویه ۲۰۱۲ این گوشی مجهز به پردازنده دو هسته‌ای 1.5 گیگاهرتز و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل وارد بازار شد.

 پس از آن نیز هواوی گوشی اسند P2 را عرضه کرد که در آن از شبکه 4G استفاده شده بود و در سال ۲۰۱۲ وارد بازارهای اروپا و ژاپن نیز شد. این گوشی از اولین پرچمدار هواوی محسوب می‌شد که در آن از تراشه کایرین استفاده شده بود. نقطه عطف بعدی هواوی در ساخت پرچمداران این گروه اسند P6 بود که با ضخامتی تنها ۶.۱۸ میلیمتر به عنوان باریک ترین گوشی جهان محبوب هواداران قرار گرفت. پس از آن نیز گوشی P9 با ماژول دوربین دوگانه وارد بازار شد که در آن زمان با همکاری شرکت دوربین لایکا طراحی شده بود.

 هواوی P20 پرو نیز با ماژول دوربین سه گانه به عنوان پیشرفت بزرگی در بخش عکاسی این سری به بازار عرضه شده بود. هواوی در نهایت طی روزهای گذشته گوشی تاشو P50 پاکت را از سری اول پرچمدار تاشو به بازار عرضه کرد و بار دیگر نشان داد نوآوری پرچمداران سری پی همچنان ادامه دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال