هواوی در چهار ماهه اول 2017 بیش از 5 میلیون دستگاه گوشی Mate 9 فروخته است

با آن‎که ماه گذشته مشخص شد که فروش گوشی‎های سری P9 از عدد 12 میلیون عبور کرده است، ولی تاکنون شرکت هوآوی اطلاعاتی در خصوص مقدار فروش گوشی Mate 9 خود اعلام نکرده بود. حال این شرکت روز گذشته طی مراسمی در کشور چین آمار فروش این دستگاه را اعلام کرد. هوآوی با افتخار گفت […]

با آن‎که ماه گذشته مشخص شد که فروش گوشی‎های سری P9 از عدد 12 میلیون عبور کرده است، ولی تاکنون شرکت هوآوی اطلاعاتی در خصوص مقدار فروش گوشی Mate 9 خود اعلام نکرده بود. حال این شرکت روز گذشته طی مراسمی در کشور چین آمار فروش این دستگاه را اعلام کرد.

هوآوی با افتخار گفت که موفق به فروش بیش از 5 میلیون دستگاه گوشی میت 9 در 4 ماهه‎ی اول حضور آن در بازار شده است. جزئیات ریز این موفقیت ذکر نشده است ولی ما فرض می‎کنیم این مقدار فروش روی هم رفته برای دو مدل میت 9 یعنی مدل معمولی و حرفه‎ای آن است.

این آمار نشان دهنده‎ی افزایش 36 درصدی فروش این مدل به نسبت گوشی Mate 8 است که در اواخر سال 2015 به بازار آمده بود. مشخص است که روز به روز افراد بیشتری به هوآوی در ساخت فبلت‎های رده‎بالا اطمینان می‎کنند.

این برند چینی در این مراسم دوباره تاکید کرد که سری P9 آن‎ها اولین گوشی‎هایی محسوب می‎شوند که در تاریخ از مرز فروش بیش از 12 میلیون عبور کرده است. این آمار به نسبت دستگاه‎های P8 که در سال قبل وارد بازار شده بودند 152 درصد بیشتر است تا هوآوی با یک آمار رشد فروش بسیار خوب روبرو شود.

مقایسه‎ی مستقیم آمار فروش P9 با Mate 9 امکان پذیر نیست، اما ما یقینا می‎دانیم که فروش P9 در اولین سه‎ماهه‎ی عرضه به بازار به 4.5 میلیون دستگاه رسیده است. بنابراین به نظر می‎رسد که Mate 9 اندکی پشت سر P9 قرار می‎گیرد. بایستی منتظر ماند و دید آیا فروش میت 9 از مرز 10 میلیون عبور خواهد کرد یا خیر.

از طرف دیگر، اگر بخواهیم براساس پیش‎بینی‎های مدیرعامل هوآوی نتیجه‎گیری کنیم گوشی P10 بایستی حداقل به فروش 10 میلیون دستگاه دست پیدا کرده باشد. با توجه به آن تاکنون این گوشی به نسبت نسل قبلی خود در یک بازه‎ی زمانی مشابه بهتر عمل کرده، پیش‎بینی که کاملا امکان‎پذیر است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال