هوآوی تا کنون بالغ بر 6 میلیون دستگاه P9 فروخته است

پرچم‎دار فعلی شرکت هوآوی یعنی گوشی P9 هوآوی طبق آمار با فروش خوبی همراه بوده است. این شرکت چینی در گفتگو با سایت‎های مختلف اعلام کرده بود به هنگام 6 هفته‎ی اول عرضه‎ی گوشی‎های P9 و P9 پلاس به بازار میزان فروش آن‎ها 2.6 میلیون واحد بوده است، ولی این رقم حالا بسیار بیشتر است. […]

پرچم‎دار فعلی شرکت هوآوی یعنی گوشی P9 هوآوی طبق آمار با فروش خوبی همراه بوده است. این شرکت چینی در گفتگو با سایت‎های مختلف اعلام کرده بود به هنگام 6 هفته‎ی اول عرضه‎ی گوشی‎های P9 و P9 پلاس به بازار میزان فروش آن‎ها 2.6 میلیون واحد بوده است، ولی این رقم حالا بسیار بیشتر است.

، طبق آماری که به صورت رسمی این شرکت در اختیار وب‎سایت gsmarena قرار داده است، میزان فروش جهانی گوشی P9 در سطح جهان بیش از 6 میلیون بوده است. در این آمار صحبتی از گوشی P9 پلاس هوآوی نشده است، در نتیجه می‎توان تصور کرد تنها مختص به P9 بوده است.

این شرکت می‎گوید مشتریانش در حال تحسین “افکت‎های عکاسی حرفه‎ای” داخلی این گوشی هستند نظیر “تصاویر سیاه و سفید هنرمندانه” و افکت بوکه‎‎ای که به هنگام استفاده از سیستم دوربین دوگانه‎ی P9، که با همکاری با شرکت لایکا ساخته شده است، ایجاد می‎شود. می‎توانید در لینک زیر بیشتر با گوشی P9 هوآوی آن شوید.

نقد و بررسی تخصصی گوشی پی 9 هوآوی (Huawei P9)

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال