هواوی اعلام کرد تمایلی به فروش بخش گوشی های پرچمدار خود ندارد

پیش از این شایعاتی منتشر شده بود که در آن هوی اعلام کرده بود قصد دارد کسب و کار مربوط به تولید گوشی های موبایل خود را بفروشد. اکنون این شرکت نسبت به تکذیب این خبر واکنش نشان داده و طی اعلامیه گفته است این شرکت همچنان به روند تولید گوشی های موبایل و مدل […]

پیش از این شایعاتی منتشر شده بود که در آن هوی اعلام کرده بود قصد دارد کسب و کار مربوط به تولید گوشی های موبایل خود را بفروشد. اکنون این شرکت نسبت به تکذیب این خبر واکنش نشان داده و طی اعلامیه گفته است این شرکت همچنان به روند تولید گوشی های موبایل و مدل های پرچمدار ادامه خواهد داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خبر فروش کسب و کار گوشی های هواوی همراه با واکنش های بسیاری همراه بود. در این بین این شرکت در بیانیه ای رسمی آن را تکذیب کرده و اعلام کرد در آینده همچنان به فعالیت خود در تولید موبایل ادامه می دهد. یکی از مشکلات اساسی این شرکت، مشکل کمبود قطعه بوده و شرکت TSMC نیز دیگر تراشه های های سیلیکون هواوی را تولید نخواهد کرد.

تحریم های مختلف نیز اجازه همکاری شرکت های آمریکایی با هواوی را نخواهد داد. این شرکت در بیانیه رسمی خود اعلام کرده: شایعات بی اساسی در مورد فروش برند هواوی منتشر شده که واقعیت ندارد. هواوی همچنان به تولید و فروش برند خود پایبند خواهد بود و در ادامه مسیر تولید خود را با قدرت و تجربه ادامه خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال