گوشی Honor V9 با دوربین دوگانه و 6 گیگابایت رم، 3 اسفندماه رونمایی می‌شود

هوآوی قصد دارد از گوشی جدیدی رونمایی کند. براساس تیزری که این شرکت چینی منتشر کرده است، گوشی Honor V9 در تاریخ 3 اسفندماه یک هفته پیش از شروع کنگره‎ی جهانی موبایل (MWC) معرفی خواهد شد. این دستگاه مورد تایید سازمان چینی TENAA قرار گرفته است. براساس آماری که این مرجع داده است، Honor V9 […]

هوآوی قصد دارد از گوشی جدیدی رونمایی کند. براساس تیزری که این شرکت چینی منتشر کرده است، گوشی Honor V9 در تاریخ 3 اسفندماه یک هفته پیش از شروع کنگره‎ی جهانی موبایل (MWC) معرفی خواهد شد.

این دستگاه مورد تایید سازمان چینی TENAA قرار گرفته است. براساس آماری که این مرجع داده است، Honor V9 مجهز به یک چیپست با پردازنده‎ی 10 هسته‎ای و سرعت کلاک 2.4 گیگاهرتز و نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن QHD است. این دستگاه در قالب دو مدل با داشتن 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه‎داخلی به بازار خواهد آمد.

در بخش دوربین شاهد استفاده از سیستم دوربین دوگانه‎ی 12 و 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی خواهیم بود. ابعاد این گوشی 157 در 77.5 در 6.97 میلی‎متر و وزن آن 184 گرم است. در بخش نرم‎افزاری سیستم‎عامل اندروید نوقا کنترل اوضاع را بر عهده دارد و از باتری با گنجایش 3900 میلی‎آمپرساعت استفاده شده است. باید اشاره داشت این گوشی از حسگر اثرانگشت نیز بهره می‎برد که در پشت آن قرار گرفته است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال