هوآوی روی دستگاه ردیاب جدید خود به نام هواوی تگ کار می کند

به نظر می‌رسد هواوی نیز همانند دیگر شرکت‌های فناوری با هدف توسعه اکوسیستم خود اکنون روی یک تگ ردیاب جدید مانند ایرتگ اپل و اسمارت تگ سامسونگ کار می کند. نام این گجت هواوی تگ Huawei Tag است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلیه دستگاه های هواوی به روز رسانی جدیدی را […]

به نظر می‌رسد هواوی نیز همانند دیگر شرکت‌های فناوری با هدف توسعه اکوسیستم خود اکنون روی یک تگ ردیاب جدید مانند ایرتگ اپل و اسمارت تگ سامسونگ کار می کند. نام این گجت هواوی تگ Huawei Tag است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلیه دستگاه های هواوی به روز رسانی جدیدی را از طریق اپلیکیشن Huawei Cloud دریافت کردند در این بروزرسانی پشتیبانی از هواوی تگ نیز وجود دارد. در توضیحات این به روز رسانی در مورد هوآوی تگ به عنوان یک دستگاه ردیاب اشیا با فناوری فوق پهن باند (UWB)  نام برده شده است که می تواند وسایل کاربران را با دقت بالا پیدا کند.

اطلاعات مربوط به این دستگاه پیش از این نیز منتشر شده بود. همچنین این شرکت در نوامبر سال گذشته نیز نشان تجاری هواوی اس-تگ را در اتحادیه اروپا به ثبت رسانده بود. با توجه به حضور آپدیت کنونی احتمالاً معرفی این ردیاب هوشمند نیز به زودی انجام میشود.

تلاش هواوی برای هرچه کامل تر کردن اکوسیستم و محصولات خود برای برطرف کردن نیاز کاربران ادامه دارد. این شرکت اکنون با استفاده از ردیاب هوشمند خود رقابت دیگری با اپل و سامسونگ را در بازار آغاز میکند تا کاربران این برند بتواند به ویژه در چین از ردیاب مخصوص هواوی استفاده کنند.

با توجه به اینکه اپل محصولات خود را با قیمت ۲۹ دلار به بازار عرضه می کند و سامسونگ نیز دو محصول اسمارت تگ و اسمارت تگ پلاس را با قیمتهای ۲۹ و ۳۹ دلار به فروش می رساند، هنوز مشخص نیست هواوی چه قیمتی برای دستگاه ردیاب خود با توجه به قابلیت UWB انتخاب خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال