هواوی ساعت هوشمند بعدی خود را با قابلیت پایش عملکرد ریه عرضه می کند

احتمالاً هواوی در ساعت هوشمند بعدی خود قابلیت های نظارت بر قندخون، عملکرد ریه و بررسی سلامت جسمی در ارتفاعات را اضافه خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی قصد دارد در ساعت هوشمند جدید خود که به زودی معرفی خواهد شد عملکردهای مهمی را اضافه کند. از مهمترین ویژگی های […]

احتمالاً هواوی در ساعت هوشمند بعدی خود قابلیت های نظارت بر قندخون، عملکرد ریه و بررسی سلامت جسمی در ارتفاعات را اضافه خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی قصد دارد در ساعت هوشمند جدید خود که به زودی معرفی خواهد شد عملکردهای مهمی را اضافه کند. از مهمترین ویژگی های ساعت هوشمند بعدی هواوی پایش عملکرد ریه و نظارت بر سلامت جسم در ارتفاعات خواهد بود. این ویژگی ها در سیستم  TruSeen هواوی قرار می گیرد.

 طبق گزارش‌های منتشر شده احتمالاً ساعت جدید هوشمند هواوی نیز مانند مدل‌های قبلی از عمر باتری طولانی تری برخوردار خواهد بود. به عنوان مثال ساعت Huawei Watch GT 3 Pro میتواند حدود ۱۴ روز روشن باشد. با اضافه شدن قابلیت های جدید به ساعت هواوی احتمالا در بین رقبا می تواند جایگاه بهتری را کسب کند.

 اخیراً ویژگی های جدید دستگاه های پوشیدنی هوشمند هواوی منتشر شده است. برخی از ویژگی هایی که اکنون این شرکت روی آن تمرکز دارد می‌توان به غربالگری خطر هیپرگلیسمی و همچنین نظارت بر سطح گلوکز اشاره کرد. در حال حاضر رقابت شدیدی بین تولیدکنندگان ساعت های هوشمند با ویژگی نظارت بر قند خون به صورت غیر تهاجمی وجود دارد. هواوی نیز مانند دیگر شرکت ها تلاش دارد تا بتواند قابلیت مذکور را به ساعت خود اضافه کند.

 پایش عملکرد ریه نیز می تواند داده هایی را جمع آوری کند که ابتلا به برخی بیماریهای مهم انسدادی ریه را پیشگیری خواهد کرد. مهمترین ویژگی ساعت بعدی نظارت بر وضعیت جسمی در ارتفاعات بالا است که طی آن وضعیت جسمی کاربر در ارتفاعات با فشار هوای پایین اطلاع رسانی خواهد شد. هنوز زمان انتشار گوشی جدید هواوی با قابلیت های ذکر شده مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال