هواوی مَجیک 7 پرو سورپرایز بزرگ هواوی در پایان سال خواهد بود

طبق گزارش‌ها، هواوی در حال آماده‌سازی سری گوشی‌های هوشمند Honor Magic 7 برای عرضه در بازار چین است. دیجیتال چت استیشن، افشاگر معروف دنیای فناوری، اخیرا اعلام کرده که سری Magic 7 در ماه نوامبر امسال معرفی خواهد شد. همچنین، تیما، افشاگر شناخته شده محصولات هواوی، تصویری رندر از گوشی Magic 7 Pro را منتشر […]

طبق گزارش‌ها، هواوی در حال آماده‌سازی سری گوشی‌های هوشمند Honor Magic 7 برای عرضه در بازار چین است. دیجیتال چت استیشن، افشاگر معروف دنیای فناوری، اخیرا اعلام کرده که سری Magic 7 در ماه نوامبر امسال معرفی خواهد شد. همچنین، تیما، افشاگر شناخته شده محصولات هواوی، تصویری رندر از گوشی Magic 7 Pro را منتشر کرده است. این تصویر که بر اساس اطلاعات افشاشده درباره این گوشی طراحی شده است، اولین نگاه ما به طراحی این دستگاه را ارائه می‌دهد.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه فناوری تکنا، تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که طراحی ماژول دوربین Magic 7 Pro شبیه به سری Magic 6 خواهد بود. با این حال، برخلاف آرایش مثلثی دوربین‌های سری قبلی، انتظار می‌رود Magic 7 Pro از طراحی مربعی برای دوربین‌ها و فلش LED استفاده کند.

طبق شایعات منتشر شده مشخصات دوربین Honor Magic 7 Pro به سخت افزار قدرتمند این گوشی در بخش دوربین اشاره دارد. این افشاگر ادعا می‌کند که دوربین در گوشه بالا سمت راست یک دوربین پریسکوپ تله‌فوتو 180 یا 200 مگاپیکسلی سامسونگ HP3 خواهد بود که قابلیت‌های زوم چشمگیری را ارائه می‌دهد. در گوشه بالا سمت چپ، یک سنسور لیزر، یک فلش LED و یک سنسور دمای رنگ وجود دارد که باید فوکوس خودکار و نوردهی را بهبود بخشد.

گوشه پایین سمت چپ دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50K خواهد بود. در همین حال، گوشه پایین سمت راست یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی را جای خواهد داد. این افشاگر اطلاعات دیگری درباره مشخصات گوشی منتشر نکرده است. شایعات حاکی از آن است که این گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود Honor Magic 7 Pro دارای پنل OLED چهار خمیده با برش قرصی شکل مانند Magic 6 Pro باشد. این گوشی احتمالا از رزولوشن 1.5K و نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. ممکن است دارای باتری سیلیکونی با ظرفیت حدود 6000 میلی‌آمپر ساعت باشد.

برای مشاهده دیگر تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.