هوآوی موفق به فروش بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی هواوی نوا شد

هواوی اعلام کرد فروش گوشی سری نوا از مرز ۲۰۰ میلیون دستگاه عبور کرده است. این در حالی است که این شرکت فروش آن را تا چهار سال پیش حدود ۶۵ میلیون دستگاه اعلام کرده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی در مراسم رونمایی از گوشی های سری نوا ۱۰ از […]

هواوی اعلام کرد فروش گوشی سری نوا از مرز ۲۰۰ میلیون دستگاه عبور کرده است. این در حالی است که این شرکت فروش آن را تا چهار سال پیش حدود ۶۵ میلیون دستگاه اعلام کرده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی در مراسم رونمایی از گوشی های سری نوا ۱۰ از آمار فروش جهانی این گوشی و اعضای خانواده آن خبری را منتشر کرد. به گفته هی گنگ رئیس بخش دستگاه های هوشمند فروش جهانی گوشی های سری نوا بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه بوده است.

طبق گفته هواوی طراحی این گوشی برای استفاده همه کاربران به ویژه قشر جوان بوده است. این شرکت از قابلیت‌های کاربردی روی این دستگاه ها استفاده کرده است تا همه کاربران بتوانند با کمک آن نیاز خود را برطرف کنند. فروش جهانی سری نوا تا ۴ سال پیش رقم ۶۵ میلیون واحد بوده است و این شرکت چینی در عرض سه سال توانست آن را به بیش از ۱۹۰ میلیون واحد برساند.

طبق گزارش‌های منتشر شده سری نوا 10 نیز به یک صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی مجهز است. در مدل پرو نیز از دوربین پشتی سه گانه با حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی با فناوری شارژ سریع ۱۰۰ وات استفاده شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال