هواوی میت ۵۰ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل 1 بصورت رسمی معرفی شد

جدیدترین سری از گوشی های پرچم دار هواوی میت ۵۰ روز گذشته بطور رسمی معرفی شد. آخرین بروزرسانی این خانواده در سال ۲۰۲۰ بود و اکنون هواوی نسل جدید این گوشی را با چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید میت ۵۰ هواوی مجهز […]

جدیدترین سری از گوشی های پرچم دار هواوی میت ۵۰ روز گذشته بطور رسمی معرفی شد. آخرین بروزرسانی این خانواده در سال ۲۰۲۰ بود و اکنون هواوی نسل جدید این گوشی را با چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید میت ۵۰ هواوی مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است که می تواند از محتواهای HDR و HDR Vivid پشتیبانی کند. این گوشی دارای دو مدل پرو و RS نیز خواهد بود که دارای نمایشگر ۶.۷۴ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هستند که علاوه بر قابلیت های مدل استاندارد از طیف دیداری سه بعدی نیز بهره می برند.

در مدل استاندارد دوربین سلفی درون حفره بالای نمایشگر قرار دارد. اما در مدل های پرو و RS از ناچ استفاده شده است و لبه ها نیز نسبتا خمیده هستند. در مدل استاندارد در پنل پشتی دوربین های سه گانه قرار دارند که شامل دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری و یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است که با کمک فوکوس لیزری می تواند پرتره های با کیفیت تری ثبت کند.

در مدل پرو و RS نیز همین ترکیب بکار رفته است. اما دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز است. همچنین فناوری دیافراگم متغیر شش تیغه نیز در آن استفاده شده که کمک میکند تا با تغییر دیافراگم با حفظ نور از بزرگترین حالت به کوچک ترین حالت بروید. روشنایی تصاویر نیز با این قابلیت بهبود می یابد.

طبق گفته هواوی دو مدل پرو و RS به زوم دیجیتال ۲۰۰ برابری مجهز هستند. سنسور سوم این گوشی ها نیز یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض است که قابلیت پشتیبانی از عکاسی ماکرو را نیز دارد. سنسورهای دیگر نیز شامل سنسور فوکوس نور پس زمینه و چند طیفی ده ماناله هستند که هر کدام می توانند در افزایش کیفیت نورپردازی و بهینه سازی رنگ و محوشدگی موثر باشند. در میت ۵۰ مدل RS دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی پریسکوپی سوپر ماکرو است که حالت هشت ضلعی دارد و برخلاف دو مدل دیگر حالت دایره ای ندارد.

سیستم تصویربرداری XMAGE نیز با چهار ویژگی فنی در گوشی های این خانواده قرار دارد. ارکان اصلی این سیستم شامل نور دستگاه برق و رایانش است که می تواند در عکاسی تصاویر باکیفیت تری با رنگ های زنده و حزئیات بالا تهیه کند. میت ۵۰ پرو و RS دارای باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی هستند و مدل استاندارد نیز مجهز به باتری ۴۴۶۰ میلی آمپر ساعتی است.مدل پرو بهمراه مدل استاندارد از شارژ سریع سیمی ۶۶ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی بهمراه شارژ معکوس بی سیم ۷.۵ واتی پشتیبانی می کنند.

از مهمترین .یژگس این محصولات وجود ارتباط ماهواره ای است که بدون نیاز به پوشش مخابراتی می توان ارتباط برقرار کرد.به گفته هواوی این قابلیت در اختیار کاربران چینی قرار خواهد گرفت. همچنین اولین دستگاه هایی محسوب می شوند که با سیستم عامل هارمونی ۳ عرضه خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال