به زودی هواوی میت X3 مجهز به ارتباط ماهواره ای معرفی خواهد شد

قرار بود دستگاه هواوی میت ایکس ۳ در دسامبر سال گذشته معرفی شود. اما این اتفاق نیفتاد. گزارش های اخیر نشان می‌دهد احتمالاً گوشی جدید هواوی در آینده ای نزدیک معرفی خواهد شد. این گوشی نسل جدید گوشی های تاشو هواوی و جایگزین میت ایکس ۲ است که به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای نیز مجهز است. […]

قرار بود دستگاه هواوی میت ایکس ۳ در دسامبر سال گذشته معرفی شود. اما این اتفاق نیفتاد. گزارش های اخیر نشان می‌دهد احتمالاً گوشی جدید هواوی در آینده ای نزدیک معرفی خواهد شد. این گوشی نسل جدید گوشی های تاشو هواوی و جایگزین میت ایکس ۲ است که به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای نیز مجهز است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هنوز زمان دقیق معرفی گوشی تاشو هواوی یعنی میت ایکس ۳ مشخص نیست. اما از آنجایی که طبق شایعات این گوشی قبل از گوشی P60 معرفی خواهد شد و پرچمدار بعدی یعنی P60 قرار است در مارس امسال عرضه شود، پس احتمالا میت ایکس ۳ زودتر از آن زمان عرضه میشود.

هواوی گوشی تاشو جدید خود را نیز همانند سری میت ۵۰ به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای مجهز کرده است. با کمک این قابلیت کاربران می‌توانند پیام های متنی کوتاه را از طریق سیستم ماهواره بایدو ارسال کنند. البته این میت ایکس ۳ قابلیت پشتیبانی از پیام های صوتی را نیز خواهد داشت.

از زمان معرفی آیفون ۱۴ تا کنون قابلیت ماهواره‌ای مورد توجه بسیار قرار گرفته است. به طوری که بسیاری از شرکت های سازنده گوشی هوشمند تلاش دارند تا از این ویژگی در گوشی های پرچمدار خود استفاده کنند. به عنوان مثال گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ نیز با همین قابلیت عرضه می شود.

اطلاعات مربوط به جزئیات گوشی میت ایکس ۳ بسیار محدود است. اما احتمالاً به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نسخه 4G مجهز خواهد بود. هواوی قصد دارد این گوشی را پایین تر از قیمت گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ عرضه کند و بدین ترتیب چالشی در بازار ایجاد خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال