میت بوک ۱۶ هوآوی با نمایشگر لمسی معرفی شد

هواوی از جدیدترین لپ تاپ خود به نام میت بوک ۱۶ رونمایی کرد. این لپ تاپ مجهز به نمایشگر لمسی و بلندگوهای استریو است و می‌تواند اپلیکیشن‌های موبایلی را نیز اجرا کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوآوی لپ تاپ ۱۶ اینچی جدید خود را با نام میت بوک ۱۶ رونمایی کرد. […]

هواوی از جدیدترین لپ تاپ خود به نام میت بوک ۱۶ رونمایی کرد. این لپ تاپ مجهز به نمایشگر لمسی و بلندگوهای استریو است و می‌تواند اپلیکیشن‌های موبایلی را نیز اجرا کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوآوی لپ تاپ ۱۶ اینچی جدید خود را با نام میت بوک ۱۶ رونمایی کرد. این لپ تاپ در ماه می در چین عرضه شد و هم اکنون در بازار اروپا نیز قابل تهیه است. طی گزارشی که جی‌اس‌ام آرنا منتشر کرده این لپ تاپ به یک صفحه نمایش آی پی اس LCD با درجه روشنایی ۳۰۰ نیت مجهز است. این نمایش از نوع لمسی است و روی آن لایه ضد جذب اثر انگشت قرار داده شده است. میت بوک در چند مدل با طرح های مختلف عرضه خواهد شد. به عنوان مثال مدل های مجهز به تراشه Ryzen 5 5600H یا Ryzen 7 5800H به ترتیب ۶ و ۸ هسته بهره خواهند برد.

برای خنک کردن سخت افزاری لپ تاپ نیز از دو فن ۷۵ میلی متری و لوله های ضخیم استفاده شده است. هواوی در این لپ تاپ از ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4 دوکاناله و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی اس اس دی استفاده کرده است. این لپ‌تاپ مجهز به باتری ۸۴ وات ساعتی است که می‌تواند تا ۱۲ و نیم ساعت کارکرد داشته باشد.

از پورت های دستگاه میتوان به یو اس بی تایپ سی درگاه HDMI و جک 3.5 میلیمتری برای هدفون و میکروفون و همچنین درگاه یواس‌بی A 3.2نام برد. از م‌همترین مزیت این میت‌بوک می‌توان به دو بلندگوی 2 واتی استریو اشاره کرد که پخش صدای آن در زیر صفحه کلید خواهد بود. به گفته هواوی این لپ تاپ می تواند به طور همزمان سه اپلیکیشن موبایلی را اجرا کند. همچنین ماوس و صفحه کلید این دستگاه در اپلیکیشن های موبایلی قابل استفاده خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال