تبلت جدید هوآوی در فرانسه معرفی شد

هوآوی از جدیدترین تبلت خود در فرانسه رونمایی کرده‌است. تبلت جدید هوآوی که MediaPad M2 نام دارد صفحه نمایشی 8 اینچی به همراه بدنه‌ای فلزی را با خود حمل می‌کند. از این تبلت امروز در پاریس رونمایی شد. هوآوی باز هم از چیپست 64 بیتی مخصوص خود به نام Kirin 930 در این تبلت استفاده کرده که […]

هوآوی از جدیدترین تبلت خود در فرانسه رونمایی کرده‌است. تبلت جدید هوآوی که MediaPad M2 نام دارد صفحه نمایشی 8 اینچی به همراه بدنه‌ای فلزی را با خود حمل می‌کند. از این تبلت امروز در پاریس رونمایی شد.

هوآوی باز هم از چیپست 64 بیتی مخصوص خود به نام Kirin 930 در این تبلت استفاده کرده که توسط پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با قدرت پردازش 2 گیگاهرتز پشتیبانی می‌شود. تبلت جدید هوآوی دارای رم 2 گیگابایتی بوده و حافظه‌ی 16 گیگابایتی آن می‌تواند اکثر فایل‌های شما را ذخیره کند. صفحه نمایش این تبلت دارای رزولوشن 1920×1200 می‌باشد.

تبلت جدید هوآوی در فرانسه معرفی شد

برای دوربین اصلی و دوربین جلوی این تبلت به ترتیب سنسور‌های 8 و 2 مگاپیکسلی تدارک دیده شده که به همراه اندروید لالی پاپ بر روی گوشی قرار گرفته است. این تبلت قابلیت پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه Cat. 4 LTE را دارد.

نازکی تبلت جدید هوآوی فقط 7.8 میلی متر می‌باشد و وزن آن 310 گرم است. باتری قرار گرفته بر روی این تبلت  4,800 میلی آمپر می‌باشد.

این تبلت در ماه ژوئن و با قیمت 349 یورو کار خود را در اروپا آغاز خواهد کرد.

تبلت جدید هوآوی در فرانسه معرفی شد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال