MWC 2015: هواوی از مدیاپد X2 رونمایی کرد

یکسال پیش بود که کمپانی هواوی از تبلت 7 اینچی خود، هواوی X1 رونمایی کرد. امروز شرکت هواوی در طی مراسم 2015 MWC از تبلت جدید خود، مدیاپد X2 رونمایی نمود. این تبلت، بروزرسانی نسبتا خوبی از تبلت هواوی مدیاپد X1 است. این تبلت دارای ضخامتی برابر 7.28 میلی متر است و صفحه نمایشی 7 اینچی از […]

یکسال پیش بود که کمپانی هواوی از تبلت 7 اینچی خود، هواوی X1 رونمایی کرد. امروز شرکت هواوی در طی مراسم 2015 MWC از تبلت جدید خود، مدیاپد X2 رونمایی نمود. این تبلت، بروزرسانی نسبتا خوبی از تبلت هواوی مدیاپد X1 است.

این تبلت دارای ضخامتی برابر 7.28 میلی متر است و صفحه نمایشی 7 اینچی از نوع IPS LCD با دقت 1920×1200 پیکسل را بهمراه دارد که نسبت مساحت آن به مساحت کل سطح تبلت برابر 80 درصد می‎باشد. مدیاپد X2 از پردازنده هشت هسته‎ایِ 64 بیتیِ اولترا بانام Kirin 930 پشتیبانی می‎کند که فرکانس آن روی 2.0 گیگاهرتز تنظیم شده است. پشت این تبلت، دوربینی با دقت 13 مگاپیکسل وجود دارد و هواوی ادعا کرده است که بخاطر وجود تراشه مخصوصی روی آن، کیفیت عکس‌های گرفته شده در نور کم بهبود پیدا کرده است. دوربین جلویی دستگاه نیز از نوع 5 مگاپیکسلی می‌باشد.

این تبلت در دو نسخه متفاوت عرضه خواهد شد. یکی از آنها با حافظه رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایت و دیگری با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد. از نظر خطوط ارتباطی، این دستگاه از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد. همچنین LTE Cat.6 از دیگر مزیت‎های این دستگاه بشمار می‌آید.

همچنین مدیاپد X2 دارای باطری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است. اگرچه ظرفیت باطری، با مدل قبلی این دستگاه برابر است، ولی میزان عمر باطری در فعالیت روزانه افزایش یافته است. 60 ساعت پخش موسیقی، 12 ساعت نمایش فیلم و 15 ساعت مرورگری وب از جمله‎ی این ویژگی‎ها هستند.

دوستداران موسیقی مطمئنا بخاطر وجود تراشه Smart PA و تکنولوژی DTS surround sound در این تبلت بسیار شاد و خوشحال خواهند شد. مدیاپد X2 بطور پیشفرض از نسخه 5.0 سیستم عامل محبوب اندروید پشتیبانی خواهد کرد و در ابتدا به نواحی مختلفی مثل چین و غرب اروپا عرضه خواهد شد.

بنظر شما مشخصات هواوی مدیاپد X2 چگونه بود؟!

Huawei-MediaPad-X2 (1) Huawei-MediaPad-X2 (2) Huawei-MediaPad-X2 (3) Huawei-MediaPad-X2

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال