احتمال رونمایی هواوی از لپ‌تاپ هیبریدی Matebook در MWC 2016؛ رقیبی برای سرفیس پرو مایکروسافت

یکشنبه هفته‌ی آینده هواوی قصد برگزاری مراسمی مهم در شهر بارسلونا را  با شروع کنگره جهانی موبایل 2016 داشته و بر خلاف بسیاری از شرکت‌ها که می‌دانیم چه چیزی را در این نمایشگاه معرفی می‌کنند، هنوز نمی‌دانیم که برنامه‌ی هواوی برای این نمایشگاه چیست. به دنبال این موضوع نیز شایعات زیادی منتشر شده‌اند که نشان می‌دهد هواوی احتمالا […]

یکشنبه هفته‌ی آینده هواوی قصد برگزاری مراسمی مهم در شهر بارسلونا را  با شروع کنگره جهانی موبایل 2016 داشته و بر خلاف بسیاری از شرکت‌ها که می‌دانیم چه چیزی را در این نمایشگاه معرفی می‌کنند، هنوز نمی‌دانیم که برنامه‌ی هواوی برای این نمایشگاه چیست.

به دنبال این موضوع نیز شایعات زیادی منتشر شده‌اند که نشان می‌دهد هواوی احتمالا از یک لپتاپ جدید با نام Matebook رونمایی می‌کند. اما دلیل گفتن این موضوع چیست؟ اگر به تصویر قرار گرفته از مدیر ارشد اجرایی این شرکت که همگان را برای شرکت در این مراسم دعوت نموده، یک قلم هوشمند (Stylus) را مشاهده می‌کنید که نشان می‌دهد محصول جدید این شرکت هر چه که باشد با قلم هوشمند نیز سازگاری دارد.

از آنجایی که چند ماه پیش فبلت قدرتمند Mate 8 توسط این شرکت معرفی شده بود، نمی‌توانیم انتظار معرفی یک تبلت قدرتمند را نیز داشته باشیم. به همین جهت محصولی با قابلیت جدا شدن صفحه‌نمایش لمسی آن و پشتیبانی از قلم هوشمند، تنها می‌تواند یک “لپتاپ” باشد که این شرکت می‌خواهد تحت نام Matebook عرضه کند.

اینطور که تا کنون شایعات در مورد این محصول جدید منتشر شده‌اند، لپتاپ جدید شرکت هواوی صفحه‌نمایشی 12.9 اینچی خواهد داشت که قابلیت جدا شدن نیز دارد. همچنین پردازنده‌ی به کار رفته در این لپتاپ از محصولات شرکت اینتل بوده و ویندوز 10 نیز به صورت پیش‌فرض به عنوان سیستم‌عامل این دستگاه انتخاب شده است.

اگر هواوی بخواهد واقعا چنین محصولی را در MWC 2016 رونمایی کند، باید از همین حالا انتظار رقیبی قدرتمند را برای سرفیس‌ پرو مایکروسافت داشته باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال