معرفی محصولات بعدی خانواده‌ی گوگل نکسوس در هفتم مهر

با توجه به گزارش جدیدی که انتشار یافته، گوگل در بیانه‌ای با اعلام اینکه “مردم با برنامه‌های شرکت آشنا هستند”، قصد دارد در تاریخ 29 سپتامبر (هفتم مهر ماه)، طی کنفرانسی رسمی در سانفرانسیسکو، محصولات بعدی خانوده‌ی نکسوس یعنی ال‌جی نکسوس 5 2015 و هوآوی نکسوس را معرفی نماید. این دو گوشی‌هوشمند، پیشتر بسیار شایعه‌ساز بوده […]

با توجه به گزارش جدیدی که انتشار یافته، گوگل در بیانه‌ای با اعلام اینکه “مردم با برنامه‌های شرکت آشنا هستند”، قصد دارد در تاریخ 29 سپتامبر (هفتم مهر ماه)، طی کنفرانسی رسمی در سانفرانسیسکو، محصولات بعدی خانوده‌ی نکسوس یعنی ال‌جی نکسوس 5 2015 و هوآوی نکسوس را معرفی نماید.

این دو گوشی‌هوشمند، پیشتر بسیار شایعه‌ساز بوده و اطلاعات بسیار زیادی در مورد آنها منتشر شده که برخی از آنها رسمی و برخی دیگر، غیر رسمی بوده‌اند. همزمان با انتشار این خبر، تصویری جدید نیز منتشر شده که احتمالا به فبلت هوآوی نکسوس مربوط باشد.

نکسوس 5 2015، نتیجه‌ی سومین همکاری دو کمپانی ال‌جی و هوآوی می‌باشد و طبق گفته‌های رسمی گوگل، این گوشی صفحه‌نمایشی 5.2-اینچی خواهد داشت. فبلت هوآوی نکسوس نیز با اندازه‌ی کوچتر از نکسوس 6 که با همکاری موتورولا ساخته شده بود، صفحه‌نمایش 5.7-اینچی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

خب این اولین همکاری هوآوی و گوگل برای ساخت یک نکسوس جدید به حساب می‌آید و شکی نیست که حالا بهترین فرصت برای کمپانی بزرگ هوآوی به وجود آمده تا نام خود در دنیای گوشی‌های هوشمند را بسیار بزرگتر از قبل کرده و موفقی آینده‌ساز را با هوآوی نکسوس به دست آورد. اما همانطور که گفتیم، سومین همکاری ال‌جی و گوگل، تجربه‌ی بسیار خوبی را در اختیار مدیران کره‌ای این شرکت قرار داده و موفقیت‌های چشمگیر گذشته، می‌تواند باز هم در انتظار ال‌جی باشد.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، همزمانی عرضه‌ی نکسوس‌های جدید و اندروید 6.0 مارشمالو می‌باشد که با این معرفی، گوشی‌های هوشمند نکسوس 4 و نکسوس 5 نیز بروزرسانی مربوط به اندروید 6.0 مارشمالو را دریافت خواهند نمود. همینطور با معرفی نسخه‌ی جدید این سیستم‌عامل، باید منتظر عرضه‌ی آن برای پرچم‌داران شرکت‌های مختلف و دیگر سردمداران دنیای گوشی‌های هوشمند باشیم.

هر چند این گزارش جدید هیچ اطلاعات درستی از قیمت این محصولات را بیان نکرده اما تکرار شدن تاریخ 29 سپتامبر که پیشتر نیز در شایعات قبلی وجود داشت، زمان برگزاری کنفرانس گوگل را یک قدم به واقعیت نزدیکتر نمود. فراموش نکنید که گوگل سعی کرده تا در این مورد هیچ اظهار نظری نکند، پس این تاریخ می‌تواند تغییر پیدا نماید و هفتم مهر، نکسوس‌های جدید معرفی نشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال