گوشی هواوی نوا 10SE مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و ماژول دوربین دایره ای معرفی شد

هواوی پیش از این نسخه های استاندارد و پرو هواوی نوا 10 SE را معرفی کرده بود و اکنون نوبت به مدل SE رسید. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی هواوی نوا ۱۰ ای ای با نفوذ های جزئی از نظر طراحی نسبت به دو مدل قبلی معرفی شد. در این گوشی […]

هواوی پیش از این نسخه های استاندارد و پرو هواوی نوا 10 SE را معرفی کرده بود و اکنون نوبت به مدل SE رسید.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی هواوی نوا ۱۰ ای ای با نفوذ های جزئی از نظر طراحی نسبت به دو مدل قبلی معرفی شد. در این گوشی بجای ماژول مستطیلی برای دوربین ها دو سنسور گرد در پنل پشتی دیده می شود. نمایشگر آن ۶.۷ اینچ از نوع OLED است که به نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز است. وضوح آن نیز فول اچ دی پلاس خواهد بود. برخلاف مدل های قبلی در این گوشی حسگر اثرانگشت روی کلید پاور قرار داده شده است.

تراشه استفاده شده در این دستگاه چیپ اسنپدراگون 680G است که شامل یک تراشه هست هسته ای ۲.۴ گیگاهرتز و چهارهسته ۱.۹ گیگاهرتزی است. این گوشی همراه با رم ۶ یا ۸ و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت عرضه میشود. دوربین اصلی شامل یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است که همراه با دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو در پنل پشتی قرار گرفته اند. دوربین سلفی نیز یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است که در بالای نمایشگر قرار دارد. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی این گوشی را بر عهده دارد که از شارژ سریع ۶۶ پاتی پشتیبانی می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال