هواوی نوا ۱۱ به زودی معرفی خواهد شد

غول فناوری چینی قصد دارد به زودی از سری جدید گوشی های هوشمند میان رده خود هواوی نوا ۱۱ رونمایی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک افشاگر در ویبو اعلام کرد تاریخ معرفی گوشی جدید هواوی نوا ۱۱ در تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۲۳ خواهد بود. این اتفاق پیشرفت قابل توجهی برای […]

غول فناوری چینی قصد دارد به زودی از سری جدید گوشی های هوشمند میان رده خود هواوی نوا ۱۱ رونمایی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک افشاگر در ویبو اعلام کرد تاریخ معرفی گوشی جدید هواوی نوا ۱۱ در تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۲۳ خواهد بود. این اتفاق پیشرفت قابل توجهی برای هواوی محسوب میشود که تنها دو هفته پس از عرضه گوشی P60 گوشی دیگری را عرضه می کند. هواوی نوا ۱۱ در دو رنگ سبز و بنفش مات در دسترس قرار می‌گیرد. در قسمت پشت گوشی ماژول بیضی شکل دوربین میزبان یک لنز بصورت عمودی و یک حلقه در وسط است. حفره گرد مربوط به طراحی جدید هواوی برای دوربین میانی است.

در خبرهای گذشته اعلام شد هواوی نوا ۱۱ در پنل عقب که از جنس مات است دارای دوربین قدرتمند ۱۰۸ مگاپیکسلی است. همچنین این گوشی احتمالاً اولین گوشی هوشمند میان رده محسوب می‌شود که از فناوری ارتباطات ماهواره‌ای نیز برخوردار است. بنابراین کاربران می توانند بدون پوشش شبکه پیام کوتاه ارسال کنند. هتوز هواوی تاریخ عرضه رسمی سری نوا ۱۱ را تایید نکرده است. اما می‌توان انتظار داشت به زودی شاهد عرضه این گوشی هوشمند باشیم. احتمالاً هواوی برای عرضه سری نوا ۱۱ تبلیغات جدیدی را همراه با نمایش تیزرهای تبلیغاتی راه اندازی می کند.

نوا ۱۱ هواوی از حاشیه های باریک برخوردار خواهد بود که در نتیجه نسبت صفحه نمایش به بدنه بیشتر است. همچنین در بالای نمایشگر یک حفره برای قرارگیری دوربین سلفی وجود دارد. در سمت راست بدنه نیز دکمه های صدا و پاور قرار گرفته اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال