گوشی Huawei nova 2 مجوز TENNA را دریافت کرد

مهرماه سال گذشته هوآوی از گوشی‎ هوشمند میان‎رده‎ی nova رونمایی کرد اما به نظر می‎رسد که نسل بعدی این گوشی نیز تقریبا برای عرضه آماده شده است. علت این گفته وجود گزارشاتی در رسانه‎های چین بوده که می‎گویند گوشی nova 2 موفق شده است مجوز فروش را در این کشور از سازمان TENNA به دست آورد. […]

مهرماه سال گذشته هوآوی از گوشی‎ هوشمند میان‎رده‎ی nova رونمایی کرد اما به نظر می‎رسد که نسل بعدی این گوشی نیز تقریبا برای عرضه آماده شده است. علت این گفته وجود گزارشاتی در رسانه‎های چین بوده که می‎گویند گوشی nova 2 موفق شده است مجوز فروش را در این کشور از سازمان TENNA به دست آورد.

کسب این تاییدیه منجر به انتشار برخی از تصاویر این گوشی برای عموم شده است که در زیر می‎توانید مشاهده کنید.

طراحی گوشی nova 2 کاملا با نسل قبلی آن متفاوت است. شاهد حذف شباهت ظاهری با گوشی نکسوس 6P هستیم و برخی از خطوط آنتن دیده می‎شوند که بسیار به آخرین گوشی‎های آیفون اپل شباهت دارند.

در جلو، شیشه‎ی 2.5 بعدی نقش محافظت از نمایشگر لمسی را دارد و در حاشیه‎ی پایینی لوگوی شرکت هوآوی به چشم می‎خورد. حسگر اثرانگشت هم‎چنان در عقب است اما در این بخش سیستم دوربین دوگانه را نیز مشاهده می‎کنیم که در مدل ابتدایی گوشی nova وجود نداشت. متاسفانه مشخصات گوشی nova 2 هنوز اعلام نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال