مشخصات گوشی nova 2 هوآوی به بیرون درز پیدا کرد

گوشی میان‎رده‎ی در پیش روی هوآوی یعنی nova 2 در ابتدای ماه جاری میلادی مورد تایید سازمان TENNA قرار گرفت. تاریخ معرفی این دستگاه 4 خردادماه معرفی شده است و حال اکثر مشخصات مربوط به آن را می‎دانیم. Huawei nova 2 یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی دارد و مجهز به چیپست HiSilicon […]

گوشی میان‎رده‎ی در پیش روی هوآوی یعنی nova 2 در ابتدای ماه جاری میلادی مورد تایید سازمان TENNA قرار گرفت. تاریخ معرفی این دستگاه 4 خردادماه معرفی شده است و حال اکثر مشخصات مربوط به آن را می‎دانیم.

Huawei nova 2 یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی دارد و مجهز به چیپست HiSilicon Kirin 658 است. قابلیت مهم این گوشی استفاده از دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی است اما در پنل پشتی نیز یک سیستم دوربین دوگانه دیده می‎شود.

دو دوربین مورد نظر، دو سنسور 12 و 8 مگاپیکسلی بوده و به همراه آن‎ها حسگر اثرانگشت نیز در عقب قرار گرفته است. براساس پوستری که به بیرون درز پیدا کرده است، گوشی nova 2 هوآوی در 4 رنگ به بازار می‎آید یعنی آبی، سبز، صورتی و مشکی (رنگ مشکی تایید نشده است چون ما تنها نمای جلویی این دستگاه را می‎بینیم). منابع اطلاعاتی اظهار می‎کنند هوآوی از باتری به گنجایش 3000 میلی‎آمپرساعت استفاده خواهد کرد.

این دستگاه در شهر تاریخی Changsha معرفی خواهد شد و خواننده‎ی معروف چینی Zhang Yixing که عکس او را در پوسترها نیز مشاهده می‎کنید، این مهم را برعهده می‎گیرد. مدل بزرگتری از nova 2 یعنی nova 2 Plus نیز انتظار می‎رود در این مراسم معرفی شود اما در رابطه با مشخصات اطلاعات بسیار کمی به گوش می‎رسد.

قیمت گوشی Huawei nova 2 از حدود 362 دلار شروع خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال