گوشی میان رده نوا Y70 پلاس هواوی بهمراه باتری 6000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

گوشی میان رده هواوی به نام  نوا Y70 پلاس از ماه آینده وارد بازار خواهد شد. این گوشی محصول جدید هواوی به دوربین اصلی 48 مگاپیسلی و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشس جدید هواوی نوا Y70 پلاس دارای نمایشگر ۶.۷۵ اینچی از نوع […]

گوشی میان رده هواوی به نام  نوا Y70 پلاس از ماه آینده وارد بازار خواهد شد. این گوشی محصول جدید هواوی به دوربین اصلی 48 مگاپیسلی و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشس جدید هواوی نوا Y70 پلاس دارای نمایشگر ۶.۷۵ اینچی از نوع LCD خواهد بود که دوربین سلفی در حفره بالای قطره ای شکل قرار گرفته است. با وجود این که مدل نمایشگر تایید نشده است اما احتمالا از وضوح فول اچ دی پلاس نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پنل پشتی نیز شامل سه دوربین خواهد بود که سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسل و دو دوربین ۵ مگاپیکسلی و 2 مگا پیکسلی بهمراه میدان دید ۱۲۰ درجه و تشخیص عمق قرار گرفته است. دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسل در جلوی نمایشگر قرار دارد. حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور قرار گرفته و هواوی گالری به جای سرویس های گوگل به کاربران خدمات خواهد داد.

مهمترین ویژگی این گوشی باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند از شارژ سریع ۲۲ وات پشتیبانی کند. طبق ادعای شرکت سازنده این باتری می تواند تا ۳ روز با شارژ کامل دوام بیاورد. حافظه داخلی هواوی  نوا Y70 پلاس نیز ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود. به گفته هواوی قیمت ۳۶۵ دلار برای فروش این گوشی در نظر گرفته شده است. هنوز جزئیات دیگر این گوشی مانند پردازنده منتشر نشده است. بنابراین نمی توان در مورد عملکرد آن اظهار نظر کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال