گوشی Huawei P10 lite رسما معرفی شد؛ ورود به بازار در تاریخ 11 فروردین‎ماه

گوشی Huawei P10 lite بعد از درز جزئیات کامل از آن به بیرون و مشاهده شدن در لیست فروش فروشگاه‎های مختلف، رسما معرفی شد. آخرین عضو سری P10 هوآوی بر عملکرد، دوربین و کارآیی دوربین توجه داشته و در عرض دو هفته‎ی آینده، در تاریخ 11 فروردین‎ماه، به بازار خواهد آمد. گوشی P10 lite هوآوی […]

گوشی Huawei P10 lite بعد از درز جزئیات کامل از آن به بیرون و مشاهده شدن در لیست فروش فروشگاه‎های مختلف، رسما معرفی شد. آخرین عضو سری P10 هوآوی بر عملکرد، دوربین و کارآیی دوربین توجه داشته و در عرض دو هفته‎ی آینده، در تاریخ 11 فروردین‎ماه، به بازار خواهد آمد. گوشی P10 lite هوآوی در لیست فروشگاه‎های آنلاین کشورهای اتحادیه‎ی اروپا مشاهده شده و تقریبا همه چیز آن مشخص بود ولی حال ما می‎توانیم رسما اعلام کنیم که این اطلاعات صحت داشته‎اند.

این گوشی مجهز به یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی، چیپست Kirin 658 با یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای A53 و پردازنده‎ی گرافیک Mali-T830MP2 است. مقدار رم 4 گیگابایت بوده و حافظه‎داخلی 64 گیگابایتی قابل ارتقاء با پشتیبانی از درگاه میکرو اس‎دی است.

در بخش دوربین شاهد یک دوربین 12 مگاپیکسلی در عقب با لنزهای با نسبت کانونی f/2.2 و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو هستیم. هوآوی حالت عکاسی سلفی (Selfie Mode) به صورت پرتره گوشی P10 خود را در اپلیکیشن دوربین P10 lite نیز لحاظ کرده تا امکان گرفتن تصاویر سلفی جالب با افکت‎های بوکه برای کاربر فراهم شود.

گوشی Huawei P10 lite از باتری با گنجایش 3000 میلی‎آمپرساعت با شارژ سریع 18 واتی، استفاده می‎کند. این دستگاه در بخش نرم‎افزاری از اندروید نوقا و رابط‎کاربری EMUI 5.1 استفاده می‎کند و در بین تمامی قابلیت‎های نرم‎افزاری آن ژست‎های حرکتی با استفاده از بند انگشت، یکپارچگی با اپلیکیشن Quik، عملکرد بهتر، قابلیت Power Saver 5.0 برای صرفه‎جویی بهتر در باتری و بهینه‎سازی‎های مموری دیده می‎شود.

P10 lite در 11 فروردین‎ماه در رنگ‎های مشکی و طلایی وارد بازار می‎شود و هر دو رنگ دارای تزئین سطحی سرامیکی سندبلاست خواهند بود. پیش‎فروش این گوشی در بریتانیا با قیمت 299 یورو آغاز شده است.

گوشی‎های P10 lite و P10 هوآوی از تاریخ بالا روانه‎ی بازار جهانی می‎شود و مدل پلاس آن‎ها یک هفته بعدتر از تاریخ 18 فروردین‎ماه عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال