دوربین گوشی P10 هوآوی امتیاز 87 را از DxOMark کسب کرد

گوشی P10 هوآوی در مراسم کنگره جهانی موبایل معرفی شد و از یک دوربین دوگانه‎ی ساخت شرکت لایکا بهره می‎برد که مجهز به یک سنسور رنگی 20 مگاپیکسلی و مونوکروم 12 مگاپیکسلی با لنزهای دارای نسبت کانونی f/2.2 و فناوری‎های فوکوس خودکار لیزری و لرزش‎گیر اپتیکال تصویر است. این دستگاه تحت تست‎های کیفیت تصویر وب‎سایت معروف […]

گوشی P10 هوآوی در مراسم کنگره جهانی موبایل معرفی شد و از یک دوربین دوگانه‎ی ساخت شرکت لایکا بهره می‎برد که مجهز به یک سنسور رنگی 20 مگاپیکسلی و مونوکروم 12 مگاپیکسلی با لنزهای دارای نسبت کانونی f/2.2 و فناوری‎های فوکوس خودکار لیزری و لرزش‎گیر اپتیکال تصویر است. این دستگاه تحت تست‎های کیفیت تصویر وب‎سایت معروف DxOMark قرار گرفته و توانسته است امتیاز کلی 87 را به دست آورد و پشت سر گوشی‎های پیکسل گوگل با امتیاز 89 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ با امتیاز 88 قرار گیرد، ولی امتیاز آن از دوربین گوشی Mate 9 هوآوی که 85 بود، بیشتر است.

Huawei P10 آخرین دستگاه هوآوی مجهز به لنزهای لایکا است و DxOMark این دوربین را در زمینه‎های رنگ، کیفیت، بافت، میزان پارازیت تصویر و غیره هم در حالت ضبط تصاویر ثابت و هم ویدئویی مورد محک قرار داده است.

شروع تست‎ها با ثبت تصاویر در محیط آزاد بود. DxOMark اظهار می‎کند که P10 موفق شد سطح عالی از جزئیات به ثبت رساند و حتی در کراپ‎های 100 درصد از تصویر جزئیات ریز نمایان بودند. تنها مشکل کوچک میزان نوردهی کم در نواحی تاریک‎تر صحنه‎های بسیار روشن است.

عملکرد این دوربین در شرایط نوری بسیار کم نیز به لطف حفظ مقدار قابل قبولی از جزئیات و تعادل سفید خوب، قابل ستایش است.

دوربین P10 در تست ضبط ویدئو چند امتیازی از دست داد. جزئیات تصاویر دارای پوشش‎های گیاهی هم‎چنان بسیار خوب است ولی به چشم‎گیری تصاویر ثابت نیست. یکی از بهترین قابلیت‎های ضبط ویدئو حفظ جزئیات در شرایط نوری کم است.

بایستی صبر کنیم و ببینیم عملکرد دوربین Huawei P10 Plus با لنزهای دارای نسبت کانونی روشنتر F/1.8 چطور خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال