بررسی هواوی P40 پرو بهمراه نمایشگر 90 مگاهرتزی

هواوی از جدیدترین مدل گوشی خود از خانواده پی رونمایی کرده است. این سری گوشی های هواوی ویژگی های خاصی در عکاسی و فیلمبرداری و قدرت پردازش خواهد داشت. هواوی P40 در ادامه سری های میت و P30 تولید شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از GSMArena، سری […]

هواوی از جدیدترین مدل گوشی خود از خانواده پی رونمایی کرده است. این سری گوشی های هواوی ویژگی های خاصی در عکاسی و فیلمبرداری و قدرت پردازش خواهد داشت. هواوی P40 در ادامه سری های میت و P30 تولید شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از GSMArena، سری P هواوی نشان دهنده پیشرفت در دوربین بهمراه نمایشگر این مدل است. طراحی Overflow سری P آن را با مدل های قبلی متفاوت کرده است. لبه های خمیده در هر چهار طرف و حفره داخل نمایشگر با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز بخاطر طراحی جدید هواوی است. دوربین سلفی سری P مجهز به فوکوس خودکار با امکان ضبط فیلم های 4K و کیفیت بالا یک مزیت برای این گوشی محسوب میشود.

نمایشگر این گوشی 6.58 اینچی با رزولوشن 2640×1200 پیکسل با نرخ رفرش 90 مگاهرتز است. حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر قرار گرفته و نسبت به مدل های قبلی بزرگتر شده است. دوربین اصلی این گوشی که آن را به یک گوشی بی رقیب تبدیل کرده، یک سنسور 50 مگاپیکسلی از نوع RYYB  است. فناوری جدید فوکوس خودکار هشت فازی بکار رفته در این گوشی باعث می شود تا تمام پیکسل ها در فوکوس خودکار نقش داشته باشند. دوربین تله فوتو این گوشی از سنسور 12 مگاپیکسلی RYYB و دوربین اولتراواید از سنسور سینمایی 40 مگاپیکسلی بهره برده است. لرزشگیر اپتیکال، دوربین ToF سه بعدی و سنسور دمای رنگ نیز به مجموعه اضافه کنید. باتری 4200 میلی آمپری و استفاده از شارژ سریع 40 واتی و شارژ وایرلس 27 واتی از دیگر مشخصات این گوشی محسوب می شود. قیمت این گوشی در حال حاضر 1000 یورو درنظر گرفته شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال