گوشی هواوی P60 مجهز به جزیره پویا از راه می رسد

گوشی جدید هواوی P60 بهمراه گوشی تاشو میت ایکس ۳ هواوی در تاریخ ۳ فروردین رونمایی خواهد شد. پیش از رونمایی تصویری از گوشی P60 منتشر شده است که نشان می دهد هواوی در این گوشی مشابه آیفون ۱۴ از جزیره پویا در قسمت دوربین سلفی استفاده کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

گوشی جدید هواوی P60 بهمراه گوشی تاشو میت ایکس ۳ هواوی در تاریخ ۳ فروردین رونمایی خواهد شد. پیش از رونمایی تصویری از گوشی P60 منتشر شده است که نشان می دهد هواوی در این گوشی مشابه آیفون ۱۴ از جزیره پویا در قسمت دوربین سلفی استفاده کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سری P60 هواوی به زودی همراه با سیستم عامل هارمونی معرفی خواهند شد.

احتمالا نسخه جدید سیستم عامل هارمونی قرار است نمایش نوتیفیکیشن ها و شورت کات های دیگر را در قسمت جزیره پویا اضافه کند. طبق طرح مفهومی منتشر شده از این گوشی که آن را پرچمدار قوی هواوی نام گذاری کرده اند، در بالای نمایشگر حفره ای بیضی شکل قرار دارد که احتمالا پرون آن دو دوربین یا دوربین بهمراه قابلیت تشخیص چهره قرار دارد.

در پنل پشتی نیز دوربین اصلی با طراحی متفاوت قرار دارد. در مرکز این ماژول المانی دایره ای شکل و بزرگ دیده میشود که در آن سنسور اصلی جای گرفته است. دیگر دوربین ها نیز در اطراف این دایره قرار دارند. شایعات منتشر شده در مورد این گوشی می گویند دوربین اصلی آن یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی است و دو دوربین دیگر ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید و ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتو نیز در کنار آن قرار گرفته اند.

گوشی هواوی P60 دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی بهمراه لبه های خمیده است و در آن از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال