تصاویر رسمی از هواوی P8 و P8 lite قبل از رونمایی آن‌ها منتشر شد

چندی پیش در تک‌نیوز خبری را مبنی بر رونمایی شرکت بزرگ هوآوی از پرچمدار جدیدش یعنی P8 در تاریخ 15 آوریل سال جاری منتشر کردیم و اکنون چیزی به رونمایی از گوشی هوشمند P8 هواوی باقی نمانده است. تاکنون جزئیاتی زیادی از این پرچمدار در فضای مجازی دست به دست چرخیده است که آخرین آنها […]

چندی پیش در تک‌نیوز خبری را مبنی بر رونمایی شرکت بزرگ هوآوی از پرچمدار جدیدش یعنی P8 در تاریخ 15 آوریل سال جاری منتشر کردیم و اکنون چیزی به رونمایی از گوشی هوشمند P8 هواوی باقی نمانده است. تاکنون جزئیاتی زیادی از این پرچمدار در فضای مجازی دست به دست چرخیده است که آخرین آنها تصاویری از گوشی‌هوشمند بود که به صورت اتفاقی به دست یکی از کاربران افتاده و وی آن‌ها را در اینترنت منتشر کرده بود. حالا درست 4 روز مانده به مراسم  رونمایی هوآوی، تصاویری ظاهرا رسمی از این گوشی هوشمند به همراه نسخه ارزان‌تر آن در اینترنت منتشر شده است.

Huawei-P8-Lite-render-leak_1
همان‌طور که در تصاویر مربوط به P8 و P8 Lite دیده می‌شود، این گوشی‌ها دارای یک قاب فلزی هستند و حاشیه باریکی دور نمایشگر این گوشی‌ها را احاطه کرده است.
بر اساس تصاویر منتشر شده و فهرست TENAA، هوآوی P8 از نمایشگری ۵. ۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل، یک حافظه رَم ۳ گیگابایتی و حافظهٔ داخلی ۳۲ گیگابایتی برخوردار است.
بر طبق گزارشات منتشر شده این گوشی‌هوشمند از یک پردازندهٔ ساخت خود هواوی یعنی HiSilicon Kirin 930 یا ۹۳۵ به همراه دوربین اصلی با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با فناوری ضدلرزش OIS و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی سلفی و یک باتری 2530 میلی آمپر ساعتی بهره‌مند است. ظاهرا هوآوی برای سیستم‌عامل این پرچمدار خود از اندروید آبنبات چوبی با رابط کاربری Emotion U بهینه شده استفاده خواهد کرد.
با توجه به این مشخصات و جزئیات، ظاهرا هر دو دستگاه مشابه سری قبلی خود طراحی شده‌اند. چیزی که مسلم است این گزارشات هرچند گفته شده رسمی هستند اما فعلا به صورت احتمال بوده و ممکن است با واقعیت تا حدودی فاصله داشته باشند. همه چیز در روز رونمایی مشخص خواهد شد و خواهیم دید که این گزارشات چقدر به واقعیت نزدیک بودند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال