اطلاعات بیشتری از هواوی پی 8 پیش از معرفی رسمی لورفت

هوآوی تا کنون راه سختی را برای پنهان کردن پرچمدار جدیدش، پی 8 داشته و بسیار هم موفق عمل نکرده‌است. چند روز پیش تصاویری واضح از این محصول منتشر شد و اکنون پوستر تبلیغاتی این محصول لو رفته و می توان رنگ‌های پی 8 را از این پوستر تشخیص داد. همانطور که مشاهده می‌شود، هوآوی […]

هوآوی تا کنون راه سختی را برای پنهان کردن پرچمدار جدیدش، پی 8 داشته و بسیار هم موفق عمل نکرده‌است. چند روز پیش تصاویری واضح از این محصول منتشر شد و اکنون پوستر تبلیغاتی این محصول لو رفته و می توان رنگ‌های پی 8 را از این پوستر تشخیص داد. همانطور که مشاهده می‌شود، هوآوی پی 8 در چهار رنگ مشکی، سفید، نقره‌ای و طلایی عرضه خواهد شد. خط مشکی بالای دستگاه حداقل در مدل طلایی رنگ، چندان جالب به نظر نمی‌رسد.

این پوستر شایعاتی که تا کنون درباره‌ی بدنه‌ی فلزی و نازک این دستگاه منتشر شده بود را تایید می کند. بر اساس شایعات این تلفن هوشمند قرار است با پردازنده‌ی Kirin935، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی عرضه شود.

اما به نظر می‌رسد سنسور اثر انگشت در این گوشی‌هوشمند تعبیه نشده است. شایعات و تصاویر قبلی از این گوشی هوشمند خبر از قرارگیری سنسور  اثر انگشت در قاب پشتی این محصول همچون اسند میت 7 داده بودند اما مطالبی که آژانس TENAA در چین منتشر کرد ،خبر از دکمه‌ی پاور در قاب پشتی می دهند. فردا قرار است این تلفن هوشمند معرفی شود، به نظر شما پرچمدار هوآوی می تواند در کنار سایر پرچمداران بازار گوشی‌های هوشمند به رقابت بپردازد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال