تصاویر بیشتری از گوشی‌هوشمند Huawei P8 Lite لو رفت

تا معرفی گوشی‌هوشمند Huawei P8، تنها 4 روز باقی مانده و 15 آوریل، شاهد معرفی کامل این محصول جدید از سوی هوآوی خواهیم بود. اما اینطور که اخبار نشان می‌دهند، هوآوی قصد دارد تا نسخه‌ای کوچکتر از پرچم‌دار خود را با نام P8 Lite معرفی نماید. پس از اینکه تصویری رندر شده از Huawei P8 Lite […]

تا معرفی گوشی‌هوشمند Huawei P8، تنها 4 روز باقی مانده و 15 آوریل، شاهد معرفی کامل این محصول جدید از سوی هوآوی خواهیم بود. اما اینطور که اخبار نشان می‌دهند، هوآوی قصد دارد تا نسخه‌ای کوچکتر از پرچم‌دار خود را با نام P8 Lite معرفی نماید.

پس از اینکه تصویری رندر شده از Huawei P8 Lite در فضای مجازی منتشر شد، 4 تصویر زنده از این گوشی‌هوشمند به صورت کاملا اتفاقی به دست یکی از کاربران اینترنت رسیده و او نیز آنها را به اشتراک گذاشته است. این تصاویر، قسمت‌های پشتی و جلویی این گوشی را در رنگ‌های سفید و مشکی نشان می‌دهند و به نظر نمی‌رسد که باز هم با تصویری فیک رو‌به‌رو باشیم.

Huawei P8 Lite leaked in a set of live images Huawei P8 Lite leaked in a set of live images 2 Huawei P8 Lite leaked in a set of live images 3 Huawei P8 Lite leaked in a set of live images 4

مشخصات فنی و کلی که از این گوشی‌هوشمند در میان‌ وب‌سایت‌های مختلف دست به دست می‌چرخد، نشان می‌دهد که Huawei P8 Lite از صفحه‌نمایشی 5-اینچی با وضوح تصویر 720p، پردازنده‌ی 8 هسته‌ای با کلاک 1.2 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه‌ی رم، پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت همزمان، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیسکلی بهره می‌برد. همچنین اندروید 5.0 آبنبات‌چوبی و رابط کاربری EmotionUI در کنار یکدیگر در این گوشی‌هوشمند خودنمایی خواهند کرد.

این تصاویر که منشاء آن کشور چین اعلام شده، هیچ اطلاعاتی را به همراه نداشته‌اند و برای بیشتر آشنا شدن با این محصول، چاره‌ای نداریم مگر اینکه تا 15 آوریل منتظر باشیم و Huawei P8 Lite را در کنار برادر بزرگتر خود ببینیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال