آیا تصویر گوشی‌هوشمند Huawei P8 Lite لو رفته است؟

هوآوی به صورت رسمی اعلام کرده که کنفرانسی در تاریخ 15 آوریل و در شهر لندن برگزار خواهد نمود تا همگان را با پرچم‌دار جدید این شرکت، گوشی‌هوشمند Ascend P8 آشنا کند. اما به تازگی تصویری منتشر شده که نشان می‌دهد هوآوی، در حال کار بر روی نسخه‌ای دیگر از پرچمدار خود بوده که طراحی‌ای […]

هوآوی به صورت رسمی اعلام کرده که کنفرانسی در تاریخ 15 آوریل و در شهر لندن برگزار خواهد نمود تا همگان را با پرچم‌دار جدید این شرکت، گوشی‌هوشمند Ascend P8 آشنا کند. اما به تازگی تصویری منتشر شده که نشان می‌دهد هوآوی، در حال کار بر روی نسخه‌ای دیگر از پرچمدار خود بوده که طراحی‌ای مشابه با نسخه‌ی اصلی داشته و ارزان‌قیمت‌تر خواهد بود.

این تصویر که از یک منبع اروپایی منتشر شده است، نام این گوشی را Huawei P8 Lite اعلام داشته و هفته‌ی گذشته نیز تصویر دیگری از آن را در فضای مجازی منتشر ساخته بود که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت.

اطلاعات زیادی در مورد قیمت گوشی‌هوشمند Huawei P8 وجود دارند که نشان می‌دهند این محصول در زمان عرضه، قیمتی معادل با 250 یورو خواهد داشت و اختمالا نسخه‌ی Lite از این گوشی نیز قیمتی کمتر دارد. این مورد می‌تواند مورد توجه بسیاری از افراد در بازار تلفن‌های گران‌قیمت بازار اروپا قرار گیرد چرا که محصول جدید هوآوی از قدرت بالایی به نسبت به قیمت آن نیز برخوردار می‌باشد.

اطلاعات کمی در مورد مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند نیز منتشر شده که جالب است. Huawei P8 Lite، صفحه نمایشی 5-اینچی با وضوح تصویر 720p خواهد داشت و قلب آن نیز به پردازنده‌ی 8 هسته‌ای به همراه 2 گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز شده و دوربین پشتی آن نیز از سنسوری 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین جلویی این گوشی‌هوشمند نیز سنسوری 5 مگاپیکسلی داشته و اندروید 5.0 آبنبات‌چوبی به صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب شده است.

زمان زیادی تا معرفی رسمی محصولات جدید هوآوی باقی نمانده است. با تک‌نیوز و پوشش کامل این مراسم در تاریخ 15 آوریل همراه باشید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال