شایعه: هواوی از گوشی‌هوشمند P9 خود با 6 گیگابایت حافظه‌ی رم در CES رونمایی خواهد کرد

همانطور که در جریان هستید زمان زیادی تا شروع نمایشگاه CES 2016 باقی نمانده و حالا یکی از تحلیل‌گران دنیای آی‌تی، آقای Pan Jiutang اعلام کرده که احتمالا در این نمایشگاه، شاهد معرفی گوشی‌‌هوشمند P9 توسط شرکت چینی هوآوی خواهیم بود. وی پیش‌بینی کرده که این محصول جدید می‌توان همگان را شوکه کرد و احتمالا به […]

همانطور که در جریان هستید زمان زیادی تا شروع نمایشگاه CES 2016 باقی نمانده و حالا یکی از تحلیل‌گران دنیای آی‌تی، آقای Pan Jiutang اعلام کرده که احتمالا در این نمایشگاه، شاهد معرفی گوشی‌‌هوشمند P9 توسط شرکت چینی هوآوی خواهیم بود. وی پیش‌بینی کرده که این محصول جدید می‌توان همگان را شوکه کرد و احتمالا به 6 گیگابایت حافظه‌ی رم نیز مجهز خواهد شد!

همچنین وی با استناد به شایعه‌ای که در مورد دوربین دوگانه این گوشی‌هوشمند در ماه اکتبر سال گذشته منتشر شده بود، انتظار دارد که P9 هوآوی به همراه یک دوربین دوگانه در قسمت پشتی عرضه گردد. در مورد دقت تصویربرداری نیز وی اشاره داشته که سنسور 13-مگاپیکسلی جدیدی که سازندگان برای این گوشی‌هوشمند در قسمت پشتی در نظر گرفته‌اند نیز از الگوریتم‌های جدیدی استفاده می‌کند که برای سال‌ها در حال توسعه توسط مهندسین این شرکت بوده است و می‌تواند دوربینی بسیار قدرتمند و فوق‌العاده را در اختیار کاربران قرار دهد.

در مورد سایر مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند نیز احتمال می‌رود که پرچم‌دار بعدی این شرکت چینی از صفحه‌نمایشی 5.2-اینچی با رزولوشن 1920×1080 و سیستم روی چیپ هشت هسته‌ای Kirin 950 به همراه پردازشگر گرافیکی Mali-T880 MP4 استفاده نماید.

به هر حال تمامی این اطلاعات، تنها حدس و گمانه‌هایی هستند که آقای Jiutang در مورد این شرکت و برنامه‌های احتمالی آنها برای CES 2016 مربوط می‌شوند و به هیچ‌وجه هنوز به صورت رسمی تایید نشده‌اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال