گوشی هوآوی P9 موفق به دریافت جایزه بهترین گوشی هوشمند اروپا شد

انجمن صدا و تصویربرداری اروپا (EISA) برنده‎ی جایزه‎ی بهترین دستگاه موبایل سال خود را اعلام و چهره‎های بسیار آشنایی برای گرفتن این جایزه به چشم می‎خورند. گوشی هوآوی P9 در فصل 2016-2017 به عنوان بهترین گوشی‎‎هوشمند برای مصرف‎کننده‎ی اروپایی معرفی شد، همین عنوان سال گذشته به گوشی هوآوی P8 اختصاص یافته بود. ترکیبی از طراحی […]

انجمن صدا و تصویربرداری اروپا (EISA) برنده‎ی جایزه‎ی بهترین دستگاه موبایل سال خود را اعلام و چهره‎های بسیار آشنایی برای گرفتن این جایزه به چشم می‎خورند.

گوشی هوآوی P9 در فصل 2016-2017 به عنوان بهترین گوشی‎‎هوشمند برای مصرف‎کننده‎ی اروپایی معرفی شد، همین عنوان سال گذشته به گوشی هوآوی P8 اختصاص یافته بود. ترکیبی از طراحی زیبا، سخت‎افزار قوی و دوربین نوآور باعث شده است که پرچم‎دار هوآوی به نسبت رقبای پرچم‎دار دیگر شرکت‎ها دارای حاشیه‎ی برتری باشد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/3FtcA[/aparat]

گوشی CoolPad Torino توانست عنوان بهترین گوشی‎هوشمند ارزان اروپا را به خود اختصاص دهد. شرکت CoolPad در بازار اروپا حضور یافته است و سهم روز افزون این شرکت از بازار باعث شده که گوشی‎هوشمند 5.5 اینچی این شرکت با قیمت 200 یورو مورد انتخاب هیئت داوران قرار گیرد.

بهترین گوشی هوشمند سال

گوشی LG G5 با داشتن طراحی بی‎مانند جایزه‎ی نوآوری در موبایل و گوشی‎های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ در بین تمامی گوشی‎ها جایزه‎ی بهترین دوربین گوشی‎های هوشمند را به خود اختصاص دادند.

گوشی اچ‎تی‎سی 10 جایزه‎ی محصول پیشرفته را به خاطر مجموعه‎ قابلیت‎های قوی که دارد دریافت کرد یعنی یک نمایشگر 5.2 اینچی با فناوری IPS و رزولوشن Quad HD، چیپست اسنپ‎دراگون 820 کوالکام به همراه 4 گیگابایت رم، یک دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا پیکسل با امکان رفع لرزش اپتیکال تصویر، یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‎آمپر ساعت با فناوری QuickCharge 3.0 و پشتیبانی از کیفیت صدای بسیار عالی 24 بیتی. این گوشی موفق به شکستن رکوردهای فروش نشد، ولی جالب است که می‎بینیم سرانجام مورد تحسین قرار گرفته است.

بهترین گوشی هوشمند سال-

در پایان هدست واقعیت مجازی HTC Vive به عنوان بهترین هدست در این زمینه و گجت پوشیدنی Garmin Fenix 3 HR به عنوان بهترین ساعت‎هوشمند انتخاب شدند.

HTC Vive