هواوی قصد دارد به بازار رایانه‌های شخصی قدم بگذارد

دوام آوردن در صنعت گوشی‌های هوشمند، واقعا کار سختی است و شاید کمتر شرکتی باشد که همیشه بتواند به آنچه که می‌خواهد برسد. با این حال هنوز هم این بازار توانایی‌ها و کشش‌های خود را داشته و سازندگان می‌توانند در این بازار به رقابت با دیگر شرکت‌ها بپردازند. این موضوع در مورد بازار کامپیوترها نیز صدق […]

دوام آوردن در صنعت گوشی‌های هوشمند، واقعا کار سختی است و شاید کمتر شرکتی باشد که همیشه بتواند به آنچه که می‌خواهد برسد. با این حال هنوز هم این بازار توانایی‌ها و کشش‌های خود را داشته و سازندگان می‌توانند در این بازار به رقابت با دیگر شرکت‌ها بپردازند. این موضوع در مورد بازار کامپیوترها نیز صدق می‌کند و تنها شرکت‌هایی می‌توانند در این صنعت موفق ظاهر شوند که به اندازه‌ی کافی خلاق و توانمند باشند.

همین موضوع می‌تواند دلیلی برای متعجب شدن از ورود یک تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند به بازار کامپیوترها باشد، مخصوصا شرکتی که در زمینه‌ی گوشی‌های هوشمند عملکرد مناسبی داشته و شاید دلیلی برای ورودش به بازار کامپیوترها وجود نداشته باشد. ما در مورد شرکت چینی هوآوی صحبت می‌کنیم که شایعاتی که اخیرا منتشر شده، نشان می‌دهد که احتمالا این شرکت وارد دنیای کامپیوترها نیز خواهد شد.

از آنجایی که می‌توان هوآوی را شرکتی کاملا بی‌تجربه در زمینه‌ی کامپیوترها تلفی نمود، اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد که احتمالا این شرکت بخواهد با برند MateBook، وارد دنیای کامپیوترها گردد.

البته هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این دستگاه و کامپیوتر جدیدی که آنها قصد تولیدش را دارند، منتشر نشده اما اینطور که به نظر می‌رسد، هوآوی می‌خواهد با استفاده از یک کامپیوتر Two-in-One و با استفاده از یک پردازنده ساخت‌ اینتل، محصولی همانند سرفیس مایکروسافت را تولید کند. البته به خوبی مشخص است که اگر چنین اسمی برای محصول جدید هوآوی انتخاب شده باشد، ما با یک لپتاپ روبه‌رو هستیم.

هر چند هنوز نمی‌توان به صورت قطعی در مورد این لپتاپ صحبت نمود، اما از آنجایی که یکی دیگر از تولیدکنندگان دیگر همچون شرکت شیائومی نیز قصد ورود به صنعت کامپیوترها را دارد، ورود هوآوی به این عرصه نیز بعید نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال