هواوی در سکوت خبری از میت ۶۰ پرو مجهز به قابلیت تماس ماهواره ای رونمایی کرد

هواوی بدون اطلاع قبلی و در سکوت خبری از میت ۶۰ پرو رونمایی کرد. این گوشی مجهز به قابلیت ارتباط ماهواره ای بوده و قرار است به قیمت ۹۶۰ دلار در بازار چین فروخته شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، میت ۶۰ پرو گوشی جدید هواوی مجهز به نمایشگر ۶.۸۲ اینچی است […]

هواوی بدون اطلاع قبلی و در سکوت خبری از میت ۶۰ پرو رونمایی کرد. این گوشی مجهز به قابلیت ارتباط ماهواره ای بوده و قرار است به قیمت ۹۶۰ دلار در بازار چین فروخته شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، میت ۶۰ پرو گوشی جدید هواوی مجهز به نمایشگر ۶.۸۲ اینچی است که در آن نرخ رفرش از ۱ تا ۱۲۰ هرتز متغیر خواهد بود. طبق اطلاعات شرکت سازنده در این گوشی از نسل جدید شیشه های Kunlun استفاده شده است. این شیشه ها دارای مقاومت بالایی است. تراشه به کار رفته در این گوشی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس 4G است.

در پنل پشتی جزیره دوربین سه گانه قرار دارد. دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسل و مجهز به OIS بوده و همراه با آن یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی نیز قرار دارد. دوربین سلفی نیز در بالای نمایشگر قرار داشته و ۱۳ مگاپیکسل است. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز انرژی این گوشی را تامین می کند. این باتری از شارژ بی سیم ۵۰ واتی و شارژ سریع ۸۸ واتی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین امکان پشتیبانی از شارژ معکوس نیز وجود دارد.‌

به لطف استاندارد IP68 این گوشی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار محافظت خواهد شد. این گوشی جدید همراه با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶، ۵۱۲ و یا یک ترابایتی عرضه خواهد شد. امکان اضافه کردن حافظه جداگانه ۲۵۶ گیگابایتی نیز در آن وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال