هواوی به دنبال نفوذ بیشتر در اروپا

شرکت هواوی تصمیم گرفته است تا برای نفوذ بیشتر در اروپا اقدام کند. این شرکت اعلام کرده قرار است کارخانه جدید خود را در کشور فرانسه و با هزینه 200 میلیون یورویی بسازد. این کارخانه تولید تجهیزات 5G به دنبال نفوذ بیشتر هواوی در اروپا خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا و به […]

شرکت هواوی تصمیم گرفته است تا برای نفوذ بیشتر در اروپا اقدام کند. این شرکت اعلام کرده قرار است کارخانه جدید خود را در کشور فرانسه و با هزینه 200 میلیون یورویی بسازد. این کارخانه تولید تجهیزات 5G به دنبال نفوذ بیشتر هواوی در اروپا خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا و به نقل از GizmoChina، تنش های هواوی و دولت آمریکا همچنان ادامه دارد. دولت آمریکا این شرکت را به جاسوسی برای دولت چین متهم کرده است. اما از آنجائیکه توسعه اینترنت 5G در کشورهای اروپایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، هواوی تلاش دارد تا با احداث کارخانه در این منطقه به نفوذ بیشتر خود در اروپا ادامه دهد.

لیانگ هوا مدیر بخش تکنولوژی شرکت هواوی در مورد احداث کارخانه در فرانسه گفت: فاز اول این کارخانه با هزینه ای معادل 200 میلیون یورو در فرانسه احداث خواهد شد. این کارخانه در بخش نخست می تواند تا 500 شغل در آن منطقه ایجاد کند. همچنین این کارخانه نه تنها در فرانسه بلکه قرار است خدمات خود را در سراسر اروپا گسترش دهد. فعالیت های این گروه جهانی خواهد بود و تاثیر آن در بازار اروپا به زودی مشاهده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال