تلاش هواوی برای هوشمند سازی معادن از طریق هوش مصنوعی و فناوری های مرتبط با 5G

هواوی تلاش کرده است از طریق فناوری معادن را هوشمند سازی کند. این شرکت با این اقدام نشان داده است علاوه بر حوزه مخابرات و گوشی‌های هوشمند در صنایع دیگر نیز قدم خواهد گذاشت. در کنفرانس آنلاین این شرکت راهکارهایی در مورد هوشمند سازی استخراج از معادن بیان شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

هواوی تلاش کرده است از طریق فناوری معادن را هوشمند سازی کند. این شرکت با این اقدام نشان داده است علاوه بر حوزه مخابرات و گوشی‌های هوشمند در صنایع دیگر نیز قدم خواهد گذاشت. در کنفرانس آنلاین این شرکت راهکارهایی در مورد هوشمند سازی استخراج از معادن بیان شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، راهکار جدید هواوی به نام Huawei Smart Mine Joint Solution قادر است به صورت هوشمند استخراج از معادن را انجام دهد. این پلتفرم برای این کار از فناوری‌هایی مانند ICT ، 5G و هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد. در روش هوشمند استخراج معادن هواوی سرویس های بیسیم، خدمات ابری، پلتفرم مدرن و هوشمند سازی پایه های کار را تشکیل خواهند داد.

سیستم Huawei Smart Mine Joint Solution در معدن های هوشمند و با قالبی به نام 3 1 + N + 5 راه اندازی خواهد شد. در این قالب N   تعداد کاربر و پنج مرکز در کنار سرویس ابری و پلتفرم شرکت راه اندازی می شوند. پیشرفته سازی در صنعت معدن بر پایه ایجاد شبکه معدنی با مشخصاتی مانند تحلیل ویدیویی هوشمند، کنترل هوشمند، زنجیره انتقال و همچنین استفاده از سرویس های ابری تعاملی برپایه پلتفرم ابری همراه با راهکارهای کلیدی برای استخراج از معادن مد نظر هواوی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال