آمار فروش پرچم داران هواوی ، 26 درصد رشد در فروش گوشی های هوشمند

هواوی ساعاتی پیش در مراسمی در شهر مونیخ مدل های سری میت 30 را معرفی کرد. در این مراسم علاوه بر معرفی ، آمار فروش محصولات اخیر هواوی نیز اعلام شد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، هواوی تاکنون تعداد 16 میلیون گوشی میت 20 و تعداد 17 میلیون از مدل های پی […]

هواوی ساعاتی پیش در مراسمی در شهر مونیخ مدل های سری میت 30 را معرفی کرد. در این مراسم علاوه بر معرفی ، آمار فروش محصولات اخیر هواوی نیز اعلام شد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، هواوی تاکنون تعداد 16 میلیون گوشی میت 20 و تعداد 17 میلیون از مدل های پی 30 و پی 30 پرو فروخته است. هواوی در این مراسم سعی کرده است تا یک آمار کلی از میزان عرضه محصولات خود را نیز رسانه ای کند. این شرکت همچنین میزان فروش محصولات خود از ابتدای امسال تا کنون را موفقیت آمیز ارزیابی کرد. بنا به گزارش هواوی فروش این شرکت در بخش گوشی های هوشمند نسبت به سال گذشته 26 درصد رشد داشته است. که نشان از وضعیت نسبتا خوب این شرکت در بازار حکایت دارد.

همچنین در بخش کامپیوترهای شخصی نیز این شرکت با 249 درصد افزایش در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد. آمار فروش هواوی در بخش گجت های پوشیدنی نیز به نوع خود جالب توجه بوده است. هواوی در این بخش از رشد 278 درصدی برخوردار بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال