گوگل نکسوس بعدی را شرکت Huawei خواهد ساخت!

براساس اخبار منتشر شده توسط یکی از مدیران مرکز تحقیقات چین در iSuppli به نام Kevin Yang در اکانت Weibo، مشخص شده است که گوگل برای ساخت تلفن هوشمند بعدی خود از سری Nexus، شرکت چینی Huawei را انتخاب کرده است. این اطلاعات هنوز بصورت رسمی تایید نشده اند، اما از آنجایی که iSuppli یکی […]

براساس اخبار منتشر شده توسط یکی از مدیران مرکز تحقیقات چین در iSuppli به نام Kevin Yang در اکانت Weibo، مشخص شده است که گوگل برای ساخت تلفن هوشمند بعدی خود از سری Nexus، شرکت چینی Huawei را انتخاب کرده است.

این اطلاعات هنوز بصورت رسمی تایید نشده اند، اما از آنجایی که iSuppli یکی از بزرگترین مراکز تحقیق و توسعه در بخش موبایل می‌باشد، احتمال درست بودن خبر بسیار زیاد است.

قبلا نیز شایعاتی توسط اکانت‌های ناشناس در Weibo منتشر شده بودند که به مذاکرات گوگل با هوآوی برای ساخت نکسوس اشاره داشتند، اما ظاهرا این مذاکرات در واقعیت وجود داشته و به نتیجه نیز رسیده است.

اما از طرفی شاید انتخاب هوآوی به جهت ارائه‌ی یک مدل ارزانتر و میان‌رده از سری نکسوس باشد و نکسوس اصلی یا همان پرچمدار نکسوس‌ها، توسط LG و چیزی مشابه LG G4 باشد که قرار است امسال عرضه شود.

این انتخاب گوگل می‌تواند شرکت هوآوی را بیش از پیش بر سر زبان‌ها بیاندازد و چیپست های سری کایرین (Kirin) این شرکت را بیشتر مورد نظر قرار دهد.

اما در هر حال باید منتظر ماند و دید که طی ماه‌های آینده چه اتفاقاتی را پیش رو خواهیم داشت و چه محصولاتی را از چه شرکت‌هایی به عنوان نکسوس خواهیم شناخت.

راستی، بنظر شما نکسوس بعدی گوگل،چه نام خواهد داشت؟ نکسوس 7 نام اولین تبلت این شرکت است، پس آیا پس از نکسوس 6 که چند ماه قبل معرفی شد، نامگذاری نکسوس ها