هواوی: احتمال بازگشت تراشه های Kirin وجود ندارد

هواوی در مقابل شایعات منتشر شده مبنی بر بازگشت تراشه های کایرین واکنش نشان داد. این شرکت ضمن تکذیب این شایعات اعلام کرد قصد ندارد از این تراشه ها استفاده کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تراشه های کایرین هواوی پیش از این به عنوان رقیبی برای سیستم روی چیپ های اسنپدراگون کوالکام […]

هواوی در مقابل شایعات منتشر شده مبنی بر بازگشت تراشه های کایرین واکنش نشان داد. این شرکت ضمن تکذیب این شایعات اعلام کرد قصد ندارد از این تراشه ها استفاده کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تراشه های کایرین هواوی پیش از این به عنوان رقیبی برای سیستم روی چیپ های اسنپدراگون کوالکام محسوب میشد. اما تحریم های ایجاد شده باعث شد واحد تراشه سازی این شرکت به دلیل محدودیت های ایجاد شده تعطیل شود. اخیرا گزارش هایی در مورد بازگشت سیستم روی چیپ کایرین هواوی منتشر شد که چندی بعد توسط هوآوی تکذیب شد.

طبق گزارش منتشر شده توسط نوت بوک چک،پس از تحریم های ایالات متحده علیه هواوی و قرارگیری این شرکت در فهرست سیاه، ساخت سیستم روی چیپ این شرکت نتوانست به کار خود ادامه دهد. به دلیل وابستگی به شرکت های آمریکایی این بخش نتوانست مانند سابق تولیدات خود را انجام دهد.

در هر حال هوای شایعه مربوط به ساخت و عرضه این تراشه در سال آینده میلادی را تکذیب کرد. بدین ترتیب خبری از ساخت تراشه جدید و بازگشت این تراشه ها نیست.

اگر چه تراشه های هواوی در چین تولید می شوند اما همچنان به شرکت های آمریکایی وابسته هستند. تحریم آمریکا باعث شد تا تمامی شرکت های آمریکایی از فروش به هواوی منع شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال