هواوی در صدر فهرست ۱۰ برند برتر مخابراتی جهان

گزارش رتبه بندی ۱۵۰ برند با ارزش مخابراتی در سال ۲۰۲۲ نشان می دهد هواوی با ارزش برند ۷۱٫۲۳۳ میلیون دلار در رتبه اول جهان قرار دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، Brand Finance گزارشی از برترین برند های با ارزش مخابراتی در سال جدید میلادی منتشر کرد که در آن نشان […]

گزارش رتبه بندی ۱۵۰ برند با ارزش مخابراتی در سال ۲۰۲۲ نشان می دهد هواوی با ارزش برند ۷۱٫۲۳۳ میلیون دلار در رتبه اول جهان قرار دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، Brand Finance گزارشی از برترین برند های با ارزش مخابراتی در سال جدید میلادی منتشر کرد که در آن نشان می دهد هواوی در رده نخست ۱۰ برند برتر جهان قرار دارد. همچنین این شرکت توانست در بخش شاخص قدرت امتیاز ۸۲ از ۱۰۰ را کسب کند.

طبق گزارش منتشر شده توسط هواوی سنترال تجهیزات مخابراتی جهان توسط ۱۰ سازنده برتر تولید می‌شود. این ده سازنده شامل هواوی، سیسکو، نوکیا، کوالکام، ZTE، اریکسون، کورنینگ، Juniper Network ،Hengtong Optoelectronics و Zhingtiaan Technology (ZTT) است.

 با وجود تحریم های فراوان و مشکلات پیش آمده برای هوآوی این شرکت همچنان توانست جایگاه و نفوذ خود را در بازار جهانی مستحکم نگه دارد و در حال حاضر این شرکت خدمات خود را در ۱۷۰ کشور و منطقه ارائه می کند. مصرف کنندگان محصولات و خدمات آن به بیش از ۳ میلیارد نفر می‌رسد.

 طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده هواوی توانسته ارزش برند خود را به ۷۱٫۲۳۳ میلیون دلار برساند و با این رقم در رتبه اول فهرست ۱۰ شرکت برتر مخابراتی جهان قرار بگیرد. پس از آن سیسکو با ارزش ۲۶٫۵۹۹ میلیون دلار در رده دوم قرارمیگیرد. نوکیا نیز به همراه کوالکام با ارزش ۸٫۹۶۹ و ۷٫۷۷ میلیون دلار در جایگاه های بعدی قرار دارند. ZTE و اریکسون نیز جایگاه پنجم و ششم را به خود اختصاص دادند. رتبه های نهم و دهم نیز شامل شرکت های Hengtong Optoelectronics و ZTT است که ارزش برند آنها ۸۵۸ میلیون دلار و ۷۲۵ میلیون دلار رتبه بندی شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال